ser24banner

اورمیلا ماتوندکار می گوید که بازیگری او به عنوان یک “جاذبه جنسی” رد شد، اگرچه رنگیلا موفقیت زیادی داشت.

[ad_1]

دهلی نو: اورمیلا ماتوندکار بازیگر نقش کودک و نوجوان را با فیلم هایی چون کرم و معصوم آغاز کرد. این بازیگر بر خلاف بسیاری دیگر، پس از بزرگ شدن نیز توانسته بازیگری موفق باشد. فیلم او “Rangeela” که عامر خان و جکی شروف نیز در آن بازی می کنند، یک کالت محسوب می شود و آهنگ های موفقی مانند “های راما” را ارائه کرده است. با این حال، این بازیگر که اکنون یک سیاستمدار شده است، فاش می‌کند که به دلیل مهارت‌های بازیگری‌اش در این فیلم مورد تحسین قرار نگرفته و بازی او به سادگی به عنوان “جذاب جنسی” رد شده است.

او به تایمز آو ایندیا گفت: «سپس مردم Rangeela گفتند که هر کاری که من انجام می‌دهم مربوط به جذابیت جنسی است و ربطی به بازیگری ندارد.

اورمیلا با بیان اینکه نمایش سکسی نیز بازیگری است، ادامه داد: چگونه یک آهنگ هی راما بدون مجری بودن یک نفر اتفاق می افتد؟ آیا ساختن صحنه اشک آور فقط یک بازی بازیگری است؟ سکسی به نظر رسیدن به بازیگری نیز نیاز دارد. من در فیلم Miss Nothing را بازی نکردم. شخصیت دختر همسایه من با هر آهنگی در فیلم تغییر می‌کند که منتقدان آن را درک نکردند.»

این بازیگر گفت که علیرغم موفقیت این فیلم، حتی یک کلمه شایسته درباره بازی او نوشته نشده است.

«یک روز دوست دارم نام آنها و آنچه که آنها مرا صدا می زدند، ببرم. حتی بعد از اینکه بخشی از چنین موفقیت بزرگی بودم، جوایز را فراموش کنید، من کلمه مناسبی برایم نوشته نشده بود. او گفت: «لباس، موهایم، همه چیز به من داده شد جز من.

اورمیلا با وجود عدم شناخت، گفت که حضور در مقابل دوربین برای او یک تجربه معنوی است.

«دخترانی که 13 شکست می‌دادند، دخترانی که می‌گفتند شبیه «پسران» هستند و هیچ چیز زنانه در آنها وجود ندارد، دخترانی که آهنگ‌های دوگانه با شخصیت‌ها می‌سازند… بازیگر محسوب می‌شوند. اما حضور در مقابل دوربین برای من یک تجربه معنوی بود. ساختن آشا بوسل و لاتا مانگسکار برای من یک پیروزی بود. من نیازی به جایزه نداشتم، “او گفت.

او با فیلم هایی مانند جودای، ساتیا، پیار تونه کیا کیا، بهوت و اک هاسینا تی اورمیلا ماتوندکار در سال 2019 با حزب کنگره ملی هند به سیاست ملحق شد. او پنج ماه پس از پیوستن این حزب را ترک کرد و بعداً بلیتی از شیو سنا دریافت کرد.



[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما