در رفتن شایعه شده است که شایعات بیشتری در مورد جدیدترین فولکس واگن تمام الکتریکی در فضا به صورت آنلاین منتشر شده است، اما این خودروساز آلمانی جزئیاتی را در مورد آینده این خودرو فاش کرده است که آینده را رقم خواهد زد. فولکس واگن آیدی جدید. Buzz Cargo پلتفرمی به طور انحصاری همراه با امکانات جدید ارائه می شود که آنها را قادر می سازد به مدرن ترین شرکت تبدیل شوند.
طبق گزارشات فرارو، اخیراً شرکت برق فولکس واگن نتوانست چنین محبوبیتی در بین مصرف کنندگان در بین مصرف کنندگان پیدا کند، اما به گفته VW ID. Buzz Cargo قصد دارد این فضا را کاملا متحول کند. گفته می شود که این اولین خودروی تجاری فولکس واگن است که تحت پلت فرم ماشین الکتریکی MEB ساخته شده است و عملکردهای توصیه شده آن نیز به آن کمک می کند تا بتواند رکوردهای فوق را در کلاس خود مورد توجه قرار دهد.
البته این رکوردها هنوز به طور رسمی تایید نشده اند، اما با باتری 2 کیلووات ساعتی و پلت فرم الکتریکی ویژه، این یکی باید بتواند محدودیت حرکت گروه الکتریکی Stellantis (سیتروئن e-Dispatch، Vauxhall Viva) را تحمل کند. بهتر عمل کن آنها می توانند تحرک را در محدوده 3 مایلی با شارژ کامل مدیریت کنند، در حالی که هاچ بک VW ID.3 از همان باتری می تواند تحرک را در فاصله 2 مایلی تشخیص دهد. بنابراین این احتمال وجود دارد که فولکس واگن تازه وارد با پلت فرم خاص خود بتواند مسافت 2 مایلی را ارائه دهد که در مقایسه با رقبای خود بسیار محسوس است.
از نظر سایز ID. Buzz Cargo تعداد محدودی از خودروهای تجاری از جمله Volkswagen، Caddy Cargo و T6 Transporter را در خود جای می دهد. طول آن 3 میلی متر، عرض آن 3 میلی متر و ارتفاع آن 5 میلی متر است. این حدود یک متر مکعب بیشتر از Caddy Cargo است و فولکس واگن می گوید به اندازه کافی بزرگ است تا دو پالت یورو را در داخل خود نگه دارد. خوشبختانه دسترسی از طریق درب عقبی لوب بالایی یا پشت انباری انجام می شود که تا یک یا دو درجه از کنار درب پشتیبانی می شود. در پشتی پنجره دارد و دیوار با پنجره پوشانده شده است. امکان بارگیری زیر صندلی ها نیز وجود دارد اما حداکثر وزن محموله 1 کیلوگرم و ارتفاع 3 میلی متر به عنوان بار آستانه اعلام شده است. فولکس واگن می گوید که در آینده قصد دارد یک مدل ID جدید با فاصله محوری طولانی تر ارائه دهد که البته با محموله های وزوز دنبال می شود.
در جلو، شناسه. محموله buzz دارای دو یا سه کابین کابین است. از ویژگی های این کابینت می توان به صفحه نمایش دیجیتال 1.2 اینچی برای اجرا و صفحه اطلاعات فعالیت 8 اینچی اشاره کرد. این صفحات روی نمایشگر و البته خود کابینت نیز با اتصال آنلاین از طریق تلفن هوشمند در دسترس خواهند بود. کابینت های فضای ذخیره سازی شامل یک Buzz Box اختیاری با یک کابین ذخیره سازی پنج لیتری و یک کابین در طبقه بالا با یک ذخیره سازی یخ و باتری گیر است. این محافظ بین صندلی های جلو در حالت دو صندلی قفل شده و در صورت لزوم آنها را از هم جدا می کند.
شناسه نیرو Buzz Cargo از یک موتور الکتریکی با بخاری که چرخ های عقب را به حرکت در می آورد، می آید. در عین حال، گوستاور دارای نیوتن متر استراحت است، بنابراین شتاب باید سریع باشد و از آنجایی که چرخ ها آزاد هستند، فولکس واگن قادر است یک دایره باریک 2.5 متری را به راحتی حمل کند. با این حال، طراحی نمای بیرونی یکی از مهمترین نکات است. شکل شفاف این خودرو الهام گرفته از نوع فولکس واگن یا به اصطلاح Bulli است و چراغ های شفاف جلو و نازک جلو ظاهری شبیه به سایر مدل های ID دارد. آیرودینامیک One برای افزایش حجم کار با 2.2Cd که توسط فولکس واگن معرفی شده بود، بهبود یافته است.
یکی از تامین کنندگان جدیدتر، طرح دو رنگ سفید تا آبی است که به عنوان انتخاب رنگ استاندارد است، اما ID نیست. Buzz Cargo در رنگ های زرد، نارنجی و سبز نیز موجود است. شناسه قیمت Buzz Cargo هنوز به طور رسمی اعلام نشده است، اما به احتمال زیاد در آینده نزدیک به همراه سایر مشخصات جابجایی و دیتا رونمایی خواهد شد. احتمالاً جزئیات کامل این یکی در فصل پاییز ارائه خواهد شد، بنابراین باید منتظر تایید نهایی این داده ها باشیم.
منبع: autoexpress
ترجمه: مصطفی گرفی-فرارو