مقایسه مراقبت تارا، دانا و پژو 207



در رفتن– تارا، دینا پلاس توربو شارژ اتوماتیک و پژو 2 اتوماتیک تقریبا هم قیمت هستند. سه خودرویی که در بازار آزاد ارزش گذاری می شوند، نیم میلیارد تومان هستند، اما بین این سه دلال خودرو، مراقبت از خودروی خودران بیشتر یک جیب است و این هزینه برای راننده کمتر است. مثلاً به کمک ایساکو فنر جلو تارا 2000 تومان می فروشد، همان محصول پژو 2 تا 4000 تومان فروخته می شود و دونده باید حدود 5000 تومان بپردازد. خرید فیلتر هوا، شمع و تسمه نیز هزینه مالک را کاهش می دهد، اما هزینه سرویس یکسان خواهد بود.

مراقبت های ستاره ها

به گزارش فرارو، قیمت تارا اتو و جابز در بازار آزاد حدود یک میلیون تومان متفاوت است. شغل فعلی تارا ممکن است یک میلیون تومان ارزش داشته باشد که بخشی از فروش خودکار یک میلیون تومانی تارا است. علاوه بر این، پژو 3 اتوماتیک و DNA گران ترین خودروی جهان هستند. علاوه بر این، عملکرد خودکار تارا اتو باید بتواند بیشتر از دانا و پژو 2 از اقلام موجود در این خودرو مراقبت کند. مثل ترمز فنری جلو و عقب. به کمک ایساکو جلو جلو 6000 تومان و این مبلغ برای پژو 2 اتوماتیک و DNA به ترتیب 4000 تومان و 5000 تومان است. RANDE TARA برای خرید دستبند ترمز عقب ترمز 4000 تومان و ایساکو ترمز ترمز عقب پژو 2 اتوماتیک 7000 تومان و دستبند ترمز ترمز ترمز 5000 تومان قیمت دارد. اما تفاوتی بین هزینه این خدمات خودرو یعنی تعویض روغن و فیلترها وجود ندارد.

تعمیر و نگهداری گران قیمت پژو 7 اتوماتیک

قیمت پژو 2 به صورت خودکار تعدیل شده است تا آن را گران ترین محصول داخلی ندانیم. تارا خودرو تقریبا 3 میلیون تومان خرید و فروش کرده و گران ترین خودرو داخلی و پشت پژو 2 اتوماتیک حدود 1 میلیون تومان برآورد شده است. مزایای نگهداری خودرو در نیمه دوم چیست؟ اگر بخواهیم بگوییم پژو 2 تقریباً با ستاره برابری می کند، کلمه اشتباهی به دست می آید، اما این عبارت در مورد کمک فنر و ترمز صدق نمی کند. پژو 3G که حدودا 5000 تومن به فروش میرسه 5000 تومن کمتر از کوکوفنر ستاره جلو هست. یا ترمز پشت پژو 2 که تو سایت ایساکو حدود 5000 تومن هست برای ستاره دویدن 5000 تومن بیشتره. شمع، بند جین، ترمز جلو، دو ماشین گرون نیستند و هزینه سرویس تقریباً یکسان است.

هزینه اجتناب از بدهی

قیمت توربوشارژر دینا پلاس اتوماتیک در بازار آزاد به یک میلیون تومان رسیده و پس از سه خودروی اتوماتیک تارا، پژو 2 و تندر 1 پلاس چهارمین محصول گران قیمت داخلی محسوب می شوند. نفرات دوم حدود 5000 تومان کمک تعویض فنر از طریق نمایندگی های فروش ایساکو ارائه می کنند. این مبلغ برای پشت بهار به حدود 4000 تومان باز می گردد. اگر توصیه می شود ترمز جلو هر 5000 کیلومتر تعویض شود، هزینه ترمز در حال کار 4000 تومان و ترمز عقب حدود 5000 تومان است. شمع موتوری که بعد از طی حدود 4000 کیلومتر در سایت ایساکو باید تعویض شود روزی 3000 تومان است و بهایی چهار شمع معادل 5000 تومان آب می چیند. احتمالا سالی یک بار تیغه های برف روب را تعویض می کنیم و الان تیغه برش روزی 2000 تومان می فروشد. همچنین در سایت ایساکو فیلتر بنزین 5000 تومان و فیلتر هوا و روغن هر کدام 3000 تومان به فروش می رسد.

هزینه نگهداری از خودروهای داخلی نیم میلیاردی

اقلام مصرفی

دی ان ای پلاس توربوشارژ اتوماتیک

ستاره ها

پژو 207 اتوماتیک

به فینر جالو کمک کنید

5 هزار تومان

5 هزار تومان

5 هزار تومان

پشتیبانی پشت به پشت

5 هزار تومان

5 هزار تومان

وجود ندارد

ترمز جلو

5 هزار تومان

5 هزار تومان

5 هزار تومان

ترمز عقب

۱۲۰ هزار نیرو

5 هزار تومان

5 هزار تومان

بند

5 هزار تومان

5 هزار تومان

5 هزار تومان

شمع

5 هزار تومان

5 هزار تومان

5 هزار تومان

یخ تیغه را تمیز کنید

5 هزار تومان

5 هزار تومان

5 هزار تومان

فیلتر هوا

5 هزار تومان

5 هزار تومان

5 هزار تومان

فیلتر بنزین

5 هزار تومان

5 هزار تومان

5 هزار تومان

فیلتر روغن

5 هزار تومان

5 هزار تومان

5 هزار تومان

روغن ترمز

5 هزار تومان

5 هزار تومان

5 هزار تومان

یک لیتر روغن موتور

3 تا 4 هزار تومان

3 تا 4 هزار تومان

3 تا 4 هزار تومان


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم