مک دونالد رستورانی را در ماتاوارس افتتاح می کند



ایده حضور دیجیتال برای مک دونالد این است که “شما در میانه ناکجاآباد هستید.” با قرار گرفتن در معرض بیشتر و علاقه بیشتر به این فضای جدید، شرکت های مختلف در حال بررسی مکان هایی هستند که وارد می شوند و سود خود را گسترش می دهند.

به گزارش ایندیپندنت، مک دونالد اخیراً اعلام کرده است که علائم تجاری رستوران های مجازی در ماتاور را ثبت می کند. به این ترتیب کاربران می توانند وارد رستوران شوند و غذا را توصیه کنند، سپس غذای واقعی دنیا به آنها تحویل داده شود.

با این حال، فضای دیجیتال و نوآوری های جدیدی وجود دارد که به کاربران اجازه می دهد با ایجاد آواتارهایی که گفتار و اعمال آنها را تقلید می کنند، با دیگران تعامل داشته باشند. آنها همچنین به صورت آنلاین در این دنیای مکان های مجازی ملاقات می کنند، از جمله چیزهایی که در دنیای واقعی وجود دارد و شعبه ای در ماتاها ایجاد می کنند.

مک دونالد که بیش از 3000 شعبه در حدود سه کشور دارد، درخواست خود را برای ثبت در اوایل ماه جاری به مک دونالد و مک آفی ارسال کرد.

ایده حضور دیجیتال مک‌دونالد این است که «در گرداب گرفتار می‌شوید». شما مجبور نیستید اهداف خود را به زمین پرتاب کنید. دیگر بس است، مک دونالد از راه رسیده و غذا پیشنهاد می شود. “بعد از رسیدن غذا به مقصد.”

تعدادی دیگر از شرکت ها از جمله نایک و والمارت نیز اعلام کرده اند که قصد دارند وارد این کشور شوند.

کمتر از یک ماه پیش یک زوج آمریکایی مراسم ازدواج خود را در فضای دیجیتال برگزار کردند و بیش از دو هزار مهمان در این مراسم حضور داشتند. اما این زوج هیچ مشکلی در مراسم عروسی نداشتند، زیرا به دلیل تعداد زیاد مهمانان، برخی از افراد حاضر در مراسم دیده نشدند.

یک زوج هندی نیز اعلام کردند که به دلیل محدودیت در مراسم ازدواجشان، حدود 2000 نفر را به مراسم عروسی خود دعوت خواهند کرد.

جشن “هری پاتر” این زوج در “Matavars” با فضایی با الهام از “هاگوارتز” (داستان های تخیلی هری پاتر قلعه-مدرسه) برگزار می شود و مهمانان آنها از طریق تلفن، تبلت یا تلفن حضور دارند. در این فضا، مهمانان می توانند قلعه را جستجو و امتحان کنند و آواتارهای خود را انتخاب کنند.


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم