نبرد بر سر کارتن مادر و نحوه برنده شدن در آن

انواع آزمایشهای دارویی، برچسبگذاری محصول، تمیزکردن و نگهداری بسته بندی مواد غذایی و حتی نحوه استفاده از خط بریل بر برخی بسته بندیها در این بخش از استاندارد ایزو پیشبینیشده است. سهولت در نگهداری و جا به جایی، یا حتی فروش مجدد آن. زعفران و همچنین سایر ادویه ها در ظروف شیشه ای ماندگاری بیشتر و نگهداری آسان تری نیز دارد. اندازه کارتن با توجه به وزن محصول، کیفیت و جنس ورق مورد استفاده در کارتن سازی برای استحکام کارتن نیز از جمله فاکتورهای تاثیر گذار روی قیمت کارتن هستند. اینکه تولید کننده از ورقه های مقوایی بازیافتی یا غیر بازیافتی استفاده می کند در قیمت کارتن تاثیر گذار است . اکثریت مردم این نوع کارتن را برای مصارفی مانند بسته بندی وسایل حساس جهت حمل و نقل یا استفاده سایز بزرگتر آن به عنوان کارتن مادر استفاده خواهند کرد.

چگونه یک کسب و کار را تنها با جعبه سازی راه اندازی کنیم

جعبه سازی مشتری برای تهیه آن می شود این نوع بسته بندی ها می تواند پلاستیکی از نوع معمولی بسته بندی زعفران باشد و یا انواع جعبه های چوبی و یا قوطی هایی با نام های اطلسی ـ الماس ـ گوهر و پردیس که همگی از نوع کریستال می باشند و یا حتی می توان از انواع قوطی های فلزی در تزئین نوع محصول خود بهره برد. با توجه به نقشی که کارتن در اسباب کشی دارد دانستید که باید کارتونی را تهیه کنید که مقاومت و استحکام بالایی داشته باشد.

پس از خرید کارتن اسباب کشی مجدد از آن استفاده ننمایید. همچنین قیمت کارتن اسباب کشی به صورت بسته ای و تکی با یک دیگر متفاوت خواهد بود. اگرچه اصول بازاریابی فراگیر است ولی بازارها و مشتریان متفاوتند به این معنی که هر کشور و هر شخصی منحصر به فرد و بیانگر این واقعیت که همیشه نمی توان تجربه یکسانی را در همه جوامع اقتصادی بکار برد و اینجاست که اصول سه گانه بازاریابی یعنی خلاقیت ، تمایز و نوآوری بیشتر از قبل احساس می گردد.بسیاری از بازاریابان بسته بندی( packaging ) را همراه با عناصر دیگر آمیخته بازاریابی یعنی قیمت ، کالا ، مکان و تبلیغات پیشبردی بعنوان پنجمین(p) می دانند. عواملی نظیر رنگ (بهتنهایی ۱ درصد تاثیر در تصمیم به خرید)، اندازه، طرح و محتوا، در کنار نوآوری در ارائه (با عنوان تصویر خرید که ده درصد در تصمیم به خرید مؤثر است) در انواع بسته بندی (چوبی، پلاستیکی یا فلزی و کاغذی) با ایجاد ساختار جذاب و فریبنده، بخشی از رویه بازاریابی محصول هستند.

حفاظت از تمام نقاط مثبت کالا (بهخصوص در صنعت محصولات غذایی، شامل طعم، رنگ و عطر محصول) در طول فرایند حملونقل. درج اطلاعات کامل محصول روی بسته بندی ، ظاهر جذاب ، راحتی حمل و نقل ، انبارداری و شرایط اقلیمی ، سهولت باز شدن و کاربرد محصول از ویژگیهای یک بسته بندی مناسب می باشد.همانطور که بسته بندی هزینه زاست ،از سویی دیگر موجب ایجاد ارزش افزوده در محصول می گردد که می تواند تا حدودی هزینه های مذکور را تعدیل نماید.بسته بندی عضوی از زنجیره ارزش یک شرکت می باشد که در نهایت به افزایش ارزش نهایی شرکت کمک می کند بنحوی که همبستگی مثبت معناداری بین کیفیت برتر کالا و بازده سرمایه گذای (ROI)آن شرکت بوجود می آید .لازم بذکر است که این ارتقاء کیفی در صنعت بسته بندی تا یک نقطه مشخصی جایز بوده و از آن نقطه به بعد چیزی جز اتلاف هزینه و از بین بردن فسلقه تولید آن کالا را نخواهد داشت .

حقیقت اصلی که ما آن را در تجارت به خوبی میبینیم، این است که مردم عنوان و ظاهر یک محصول را خریداری میکنند و نه محتوا و کیفیت آن را. بسته بندی صادراتی در اذهان برخی از فعالان صنعت بهمثابه بسته بندی شیک و پرزرق و برقی است که حاشیه سود را دگرگون میکند. صنعت بسته بندی و گسترش آن در کنار روش های روز دنیا برای هر دولتی لازم است تا بتواند در صادرات پیش برود و محصولات خود را در کشورهای دیگر بفروشد. صادرات با خود رونق تولید و افزایش بودجه در تحقیق و توسعه میآورد و بسته بندی صادراتی بهزعم بسیاری از فعالان صنعت اولین چک پوینت برای افزایش صادرات است.

خرید کارتن بسته بندی عسل

شرکت کارتن ایران (سهامی عام) با نیم قرن تجربه, اولین کارخانه تولید کننده انواع کارتن و ورق کنگره ای در کشور می باشد که در سال 1338 شمسی توسط بخش خصوصی تاسیس و در اواخر سال 1354 به شرکت سهامی عام تبدیل گردید. پدیده غیر اخلاقی دامپینگ که امروزه گریبان گیر تجارت بین المللی شده است در صنایع بسته بندی نیز نفوذ داشته بنحوی که کشور عامل جهت نفوذ در بازارها و گاهی لطمه به رقبا هزینه های بالایی را جهت بسته بندی شکیل و جذاب محصولی خاص صرف نموده ولو اینکه محصول مورد نظر ارزش کیفی و کاربرد بهینه را نداشته باشد بطوری که شاخصه ای منفی را در نقطه سر به سر بوجود آورده و بصورت زیرکانه خریداران را دچار خطای کلیشه ای نماید.بسته بندی مختص کالاست و فعالیتهای ترغیبی درخصوص بسته بندیهای صادراتی با هدف بازاریابی تبدیلی محصولات صادراتی حائز اهمیت است امروزه صاحبان بسیاری از کارخانجات و واحدهای تولیدی با علم به اینکه شناخت ویژگیهای رفتاری و روانشناختی مصرف کنندگان در بسته بندی و سورتینگ مناسب امری ضروریست و علی رغم ارتباط نزدیک ایشان با تکنیک های جدید ( به جهت مسافرت به نقاط مختلف دنیا و شرکت در سمینارهای تخصصی) برخوردی غیر مسئولانه در فرآیند بسته بندیهای صادراتی داشته و متعاقباً شاهد آن بودیم که بسیاری از محصولات تولیدی مطابق با استاندارد داخلی مورد پذیرش جوامع فرامرزی نبوده و صدور آنها بر مبنای یک استراتژی همگانی زیانبار و نیاز به یک بازاریابی احیایی دارد.

حتی مواد غذایی که ما از مکان های مختلف تهیه میکنیم باید در یک جعبه بسته بندی مواد غذایی باشند که با اکسیژن هوا واکنش ندهند و کپک نزنند! مسافتی که کالای بسته بندیشده برای رسیدن به دست مصرفکننده طی میکند. این پاکت ها به دو روش پر می شوند: یا با دست یا به وسیله ماشین آلات بسته بندی چای. ظروف فلزی خاتم و کریستالی هنگامی که در داخل پک های چوبی یا مقوایی قرار می گیرد بسیار مورد استقبال مردم خارج از کشور قرار می گیرد. بسته بندی کاغذ کرافت که به آن کاغذ کرافت نیز می گویند، با ظاهری نسبتاً متفاوت جعبه ای روی آن در کنار سایر بسته بندی های مقوایی، این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده است. از سوی دیگر، برای محموله های سنگین، جعبه های کرافت به عنوان استحکام و قدرت از محصولات ظریف شما در برابر آسیب و کثیفی محافظت می کنند.

این موضوع زمینهای باید باشد تا توجه تولیدکنندگان به نوع بستهبندیها را افزایش دهد تا خرید زعفران آنها چندین برابر شود. با افزایش تعداد لایه هادر کارتن اسبابکشی ضخامت و مقاومت ضربه گیری لایه زیاد شده،وجود فضاهای خالی بین لایه ها با افزایش لایه بیشتر یافته است و در نتیجه قدرت ضربه گیری، ضخامت و دوام کارتن افزایش یافته است. قدرت خرید مشتریان. عواملی نظیر گروه مصرفکنندگان، نوع و اهمیت کالا، وضعیت اقتصادی کشور مقصد از جمله فاکتورهایی هستند که با تأثیر بر قدرت خرید مشتریان، جزئیات خوبی از ضروریات در طراحی بسته بندی و تعیین متریال و قیمت آن به دست میدهند. این مسئله بر متریال بسته بندی، تکنولوژی مورد استفاده در بسته بندی و قیمت نهایی مؤثر است.

جعبه سازی ممکن است وجود نداشته باشد!

کارخانه های جعبه سازی که از طریق تولید انواع جعبه ها و بسته بندی های مقوایی به مشتریان خدمات رسانی می کنند مهمترین مشتریانی هستند که قیمت خرید ورق کارتن سه لا برای آنها اهمیت بالایی دارد همچنین این کارخانه ها با کارخانه های کارتون سازی به نوعی مکمل یکدیگر هستند و با هم رابطه مستقیم دارند. برخی محصولات با توجه به ماهیتی که دارند سریعا جای خود را در بازار باز می کنند. هر تولید کننده برای ارسال محصولات خود به کشورهای دیگر باید مواردی مانند نظر و سلیقه مردم کشور مقصد، پایداری و استحکام بسته بندی در مسیر حمل، تعیین استانداردهای بسته بندی و چیزهایی که محصول را در بازار نگه می دارد خارجی ها را شامل می شود. بسته بندی برگ برنده نهایی در بازار فروش بوده و برای بهنگام نگه داشتن بسته بندی میبایست تغییراتی جزئی اما دائمی در آن ایجاد نمود. با ذکر این موارد بسته بندی هم چنین می تواند به برند شما هویت ببخشد به طوری که مشتری جعبه بسته بندی شما را به خوبی بشناسد و به دنبال آن در فروشگاه و بازار بگردد.

باید به این توجه داشت که محصول معرفی شده باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا خریداران بیشتری را به خود جلب کند. استفاده از کارتن مادر پنیر پیتزا، نظم بیشتری به محصولات می بخشد و حمل و نقل آن را آسانتر می کند. خلاقیت در بسته بندی صادراتی میتواند علاوه بر جلب نظر مشتری بالقوه، راهحلهای پایدار و مقرونبهصرفهتری را برای افزایش طول عمر بسته ارائه دهد و در هنگام حمل نقل و هنگام انبارش بسیار مفید واقع شود.

با شروع جنگ روسیه و اوکراین نیز فرصت ها صادرات محصولات ایرانی به این دلیل افزایش یافته است که اوکراین بیشتر محصولات ایران را به کشورهای همسایه مانند عراق عرضه کرده است که با شروع جنگ نتوانست آن را انجام دهد. این دقیقا همین کاری است که کشورهای مانند اسپانیا با زعفران ایرانی میکنند و آن را با نام خود میفروشند. عراق یکی از کشورهایی است که به دلایل شرایط اقلیمی و سیاسی امکان تولید اکثر محصولات به خصوص محصولات کشاورزی را ندارد به همین سبب اکثر کالاهای مورد نیازشان را از کشورهای دیگر وارد می کنند.


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم