چه کسی دیگری می‌خواهد تریلر پشت تور مسافرتی را بشناسد؟

تماس های بعدی بعد از تقریبا 2 هفته به من گفتند که دوباره تماس خواهند گرفت. این نوع مسکن معمولاً شامل کاندوها و اقامتگاه‌ها می‌شود و معمولاً برای یک یا دو هفته حقوق استفاده به مالکان اختصاص داده می‌شود. یکی از ویژگی های مشخص شرکت توری که در سال 2009 تأسیس کردند، تور «روایت دوگانه» است که در آن گروهی از گردشگران توسط دو راهنما هدایت می شوند: یکی از هر دو طرف یک درگیری طولانی مدت یا تقسیمی که بر منطقه ای که گروه در آن قرار دارد تأثیر گذاشته است. بازدید. پس از دو روز یک سافاری تماشایی، از کنار نایروبی به سمت دریاچه نایویشا برگشتیم، جایی که قایق‌سواری کوتاهی انجام دادیم، اسب آبی را دیدیم و سپس یک تور پیاده‌روی که در چند قدمی زرافه‌ها، گورخرها، حیوانات وحشی و ایمپالا بودیم! در سافاری، ما هر حیوانی را که فکرش را بکنید دیدیم و به شیر و یوزپلنگ رسیدیم!

به منو نگاه کردم و مرغ باربیکیو دیدم. او می‌دانست که ما به دنبال صنایع دستی محلی با کیفیت بالا علاقه‌مندیم، و در حین رانندگی از باگو، یک مغازه‌ی حکاکی روی چوب محلی جدید را دید (من اصلاً نمی‌دانم چطور آن را دید) و برگشت تا به ما اجازه دهد به اطراف نگاه کنیم. بسیاری از تجربیات به کاربران اجازه می‌دهد تا محصولات دست‌ساز خریداری کنند، که از کسب‌وکارهای کوچک پشتیبانی می‌کند و به مهمانان اجازه می‌دهد اقلام بی‌نظیر «سوغاتی» را خریداری کنند. در حالی که کرپر گاهی اوقات به تجربیات خود به عنوان یک مسافر با ویلچر تکیه می کند، او می گوید که هر سفری باید متناسب با نیازهای مشتری باشد. بث مهمانان آینده را تشویق می کند تا در فیس بوک با او دوست شوند و بهتر با او آشنا شوند تا تصمیم بگیرند که آیا از رفتن به سفر لذت می برند یا خیر. آیا برنامه سفر به همه جاهایی که می خواهید ببینید می رود؟ ماهی زیادی برای دیدن نیست. مکان‌های تور نیز عالی بودند، و من بسیار سپاسگزارم که آنها را به ما نشان دادند، زیرا اگر سعی می‌کردیم این منطقه را به تنهایی ببینیم، مقدار زیادی را از دست می‌دادیم.

راهنمای تور هر آنچه در مورد این مکان ها باید بدانید را توضیح می دهد. نقش راهنمای گردشگری اطلاعات واقعی و زمینه است که به جذاب‌تر و آموزنده‌تر کردن تور کمک می‌کند. هنگامی که در معبد کرناک بود، راهنمای تور ما، «عبد» بیشتر علاقه داشت که گردنبندها و مچ بندهای خود را با خط هیروگلیف به طور خصوصی بفروشد تا زمان از دست رفته را جبران کند. GTours – گراهام هیوود، راهنمای تور حرفه ای. در هیچ نقطه ای ما را به جایی برده نشدیم تا محاکمه شویم و چیزهایی بفروشیم (مانند سایر راهنمایان تور که برای این نوع فعالیت ها کمیسیون دریافت می کنند). هتل در کاپادوکیه به خودی خود بد نبود، اما انتخاب و کیفیت آن به خوبی هتل های دیگری که در آنها اقامت داشتیم، نبود، بنابراین به نوعی گیر کرده بود. ما روز را با یک بازی رانندگی در پارک سرسبز دریاچه ناکورو به پایان رساندیم، جایی که شب را در Nakuru Sopa Lodge، یک استراحتگاه بسیار مجلل با تماشای پارک ماندیم!

هتل Thiri Hpa An یک منطقه لابی چشمگیر و تمیز دارد، اما خدای من، این اتاق بدترین اتاقی بود که من در میانمار اقامت کرده ام، که مایوس کننده است، زیرا در ملک های بسیار ارزان تر اقامت کرده ام که بسیار دلپذیر بوده اند. اتاق با شکاف های بزرگ در دیوارها قدیمی بود و اصلاً احساس تمیزی نمی کرد. ناینگ ناینگ از همان ابتدا با ارتباط فوق العاده بود و به طور کامل به سوالات بسیاری در مورد برنامه سفر و اینکه چقدر می توان آن را سفارشی کرد پاسخ داد. علاوه بر این، ارتباط با جوزف برای انتخاب و راه اندازی تور بسیار آسان و روان بود.

من این را قبل از سفرم تنظیم کرده بودم، اما وقتی از کشتی کروز پیاده شدم، برای برقراری ارتباط در مورد مکان ملاقات مشکل داشتم. با وجود داشتن یک راهنمای تور خوب، یک تجربه متوسط. در آنجا راهنمای تور ناگهان استرس گرفت و به ما گفت که سریعاً به آنجا برویم و سریع نگاه کنیم و اگر می‌خواهیم به دره پادشاهان برویم برگردیم. من در ابتدا در مورد رزرو کمی تردید داشتم، زیرا به نظر می‌رسید که روز سوم تور فقط به یانگون برمی‌گردد، و بنابراین او بلافاصله خوشحال شد که این را تغییر دهد و یک توقف در باگو نیز داشته باشد. توقف سوم برای صرف ناهار در لبه صخره بود: مناظر شگفت انگیز و غذاهای عالی. ایستگاه دوم برای غواصی بود. برخی از روانشناسان معتقدند که وقت گذاشتن برای توقف و گوش دادن به صداهای اطرافتان می تواند باعث افزایش رفاه، افزایش سخاوت و افزایش رضایت از زندگی شود. شرکت‌ها مجبور شده‌اند خلاقیت و تدبیر خود را افزایش دهند و راه‌های نوآورانه‌ای برای تعامل و خدمت به مشتریان بیابند.»

بسته های تعطیلات تابستانی از شرکت های پیشرو در تورها و مسافرت در هند. من تورهای خصوصی را توصیه می کنم.. ارزش بیشتری برای پول شما دارد. من به هر کدامشان مقداری پول دادم چون دلخراش بود. خوشبختانه مردی در آنجا به اطلاعات من نگاه کرد و با شرکت تور تماس گرفت. همکاری با آژانس‌های مسافرتی در صنعت سفر و گردشگری می‌تواند به شما کمک کند تا تعداد رزروهایی را که ایجاد می‌کنید افزایش دهید و این به نوبه خود می‌تواند به شرکت مسافرتی شما برای بهینه‌سازی درآمد کمک کند. این برنامه از GPS تلفن شما برای تعیین دقیق موقعیت مکانی شما استفاده می کند، و راهنماها چشم انداز داخلی از مقصد را ارائه می دهند، اغلب با مصاحبه با افرادی که می توانید شخصاً در سفر خود با آنها ملاقات کنید. بن مدیر YPT در افغانستان و سوریه است و دوست دارد وقت خود را صرف طفره رفتن از طالبان و رانندگی در خطرناک ترین و هیجان انگیزترین جاده هایی که می تواند پیدا کند بگذراند. کالین به سمت سافاری رفت تا بهترین مناظر از همه حیوانات را پیدا کند و ببیند! اما اگر بیشتر برونگرا هستید و شرکت را ترجیح می دهید، یک تور مسافرتی سرگرم کننده برای مجردها می تواند بهترین گزینه باشد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت تور گرجستان نوروز – https://safaryaar.com/tour/georgia-nowruz – .

تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم