تدوین استراتژی سئو پرستاشاپ دوره ای

برندهای مختلفی در زمینه کفش در بازار وجود دارد که برخی از آن‌ها هم‌چون ادیداس یا اسکیچرز محبوب‌تر هستند. با تحقیق کلمات کلیدی می‌توان در رابطه با مواردی هم‌چون «کفش ادیداس زنانه» یا «کتونی زنانه اسکیچرز» تولید محتوا کرد و کاربران بیش‌تری را به سوی وب سایت جذب نمود. علاوه بر این، تحقیق کلمات کلیدی در گسترش کسب و کار و ارائه خدمات جدید، پیدا کردن ایده‌های جذاب و خلاقانه برای تولید محتوا و همچنین بهینه‌سازی محتوای کنونی سایت نیز موثر است. لینک سازی سایت به دو دسته لینک سازی داخلی و لینک سازی خارجی تقسیم می گردد. برای مثال زمانی که مقاله ای با عنوان “راهنمای خرید بهترین قالب پرستاشاپ” ایجاد می کنید، داخل این مقاله باید بر اساس عناوین و محتوای تولید شده به “بهترین قالب های پرستاشاپ” و همچنین لینک های داخلی مرتبط لینک دهی کنید. محتوای ارزشمند لینک های خارجی را از منابع معتبر جذب می کند و اعتبار وبسایت را افزایش می دهد.

سئو خارجی برای بسیاری از سئوکاران پروسه ای دشوار است، اما بهتر است که راه های آسان را برای انجام آن اتتخاب نکرده و تمام زحمات خود را به باد ندهید. به عنوان مثال، داشتن یک اکانت در آپارات و آپلود منظم ویدیوهای مورد نیاز کاربران می تواند ترافیک سایت را بالا ببرد. اگر ویدیوهای شما برای کاربران مفید واقع شوند، با ورود به اکانت شما و دیدن لینک وبسایت، به آن وارد شده و ممکن است تبدیل به یکی از کاربران همیشگی سایت شوند. بهترین کار این است که خود به طور طبیعی برای سایت بک لینک بسازید، اما اگر دانش کافی و یا وقت آن را ندارید، بک لینک های خود را به سایت های معتبر، مانند ویکی دمی، بسپارید.

پس با لینکسازی در وبسایت هایی که در زمینه شغلی و فعالیت شما همسو می باشد، می توانید در صدر نتایج جستجوی کاربران اطراف خود باشید. وبسایت شما نماینده ای از برند و هویت کسب و کار شما در عصر دیجیتال به حساب می آید. بدون سئوی آف پیج، برای رقابت در صفحه نتایج جستجو به مشکل خواهید خورد. معمولاً محتواها در وب سایت‌هایی با اعتبار بالاتر جایگاه بهتری در صفحه نتایج جستجو نسبت به سایر سایت‌ها دارد. این به این معناست که شما می‌توانید آن‌ها را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید تا نتایج خوبی از افزایش ترافیک سایت بدست آورید.

متخصصان سئو، استراتژی لینک سازی خارجی را موثرترین عامل در کسب رتبه های بالا در موتورهای جستجو می دانند. لینک های خارجی در بالا رفتن اعتبار سایت نقش پررنگی دارند؛ به این دلیل که موتورهای جستجوگر، لینک خارجی را یک نظر مثبت از سمت شخص ثالث در نظر می‌گیرند. به بیان بهتر، موتورهای جستجوگر بر این باورند که چیزی که دیگران درباره سایت شما می گویند، مهم‌تر از چیزی است که شما درباره خودتان می گویید. با این حال، لازم است توجه داشت که استفاده از شبکه وبسایت های خصوصی (PDN) به منظور بهینه‌سازی سئو برخلاف راهنمایی موتورهای جستجو مانند گوگل است. موتورهای جستجو شبکه وبلاگ‌های خصوصی را به عنوان یک فنیک منابع لینک‌های مصنوعی در نظر می‌گیرند و ممکن است وبسایت‌هایی که در این فعالیت شرکت می‌کنند را مجازات کرده و رتبه آن‌ها را کاهش دهند.

اکثر صفحات در لینک سازی به
دیگر صفحات سایت خارجی، از تگ نوفالو استفاده می کنند. تگ نوفالو بیان می کند که
سایت لینک دهنده فقط هدفش معرفی سایت خارجی است و در واقع هیچ گونه رای برای آن
صفحه در نظر گرفته نمی شود. اگر اعتبار و ارزش سایت شما افزایش یابد، درواقع نزد گوگل عزیزتر می‌شوید و رتبۀ سئوی سایت بهبود می‌یابد. در نتیجه می‌توان گفت که در صفحات نتایج جستجوی کاربران، بیشتر از قبل نمایش داده می‌شوید و همین باعث گسترش کسب‌وکار شما می‌شود. باید به شما بگوییم که این اشتباه‌ترین تصمیمی است که می‌توانید بگیرید و به آن عمل کنید! نباید تصور کنید که داشتن ۱۰۰ لینک از یک سایت پربازدید، می‌تواند موجب رشد شگفت‌انگیز کسب‌وکار شما شود.

اگر RSS با کیفیت بالا تولید کنید ، خزنده‌های گوگل به راحتی مطالب جدید شما را شناسایی و دسته بندی می‌کنند و می‌توانید از آنها به عنوان یک مزیت از فرصت‌هایی برای لینک‌سازی و تعامل استفاده کنید. RSS بیش از یک منبعی اطلاعاتی برای کاربران می‌باشد در نتیجه می‌تواند نقش مهمی را برای استراتژی‌های سئو خارجی ایفا کند. خوراک ها یا فیدهای RSS توسط موتور جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو خیلی سریع ایندکس می‌شوند که می تواند به استراتژی سئوی سایت شما سرعت بخشد. پس در
هر صورت باید تلاش کنید که لینک ورودی به سایت خود را با استفاده از روش های مختلف
افزایش دهید. زمانی که شما قبل از لینک سازی خارجی، سئوی داخلی سایت خود را تکمیل نکرده باشید مطمئنا لینک سازی خارجی گره‌ای از مشکل شما را باز نخواهد کرد.

هدف اصلی شما باید گرفتن مخاطبین جدید، برندسازی و دیده شدن در یک وب سایت پر ترافیک باشد. توجه داشته باشید که استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ برای گرفتن بک لینک به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. اینفلوئنسر مارکتینگ می‌تواند راه خوبی برای برندسازی و جذب مخاطبین تازه باشد.

جهت دریافت مشاوره با شماره ۰۲۱۹۱۰۳۱۵۹۳ داخلی ۱ تماس بگیرید (ساعت پاسخ‌گویی ۹ صبح الی ۳ ظهر روزهای کاری و پنجشنبه‌ها ۹ صبح الی ۱۲ ظهر می‌باشد). راش‌وب‌، مشاور برندینگ و بازاریابی رسیدن شما به اهدافتان در حوزه اینترنت را تضمین می کند. چه کارهایی انجام دهیم تا برند ما قبل از رقبا تشخیص داده شود؟ این مقاله را بخوانید تا با ۱۱… هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم. برای آنکه بیشتر با فرایند سئو آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله سئو چیست؟ آموزش کامل مفاهیم SEO به زبان ساده را مطالعه نمایید.

تاپ وردپرس مفتخر است که در تمامی حوزه‌ها خدمات سئو را به شما عزیزان با تضمین بازدهی ارائه دهد. هدف اصلی تیم تخصصی تاپ وردپرس از آنالیز وب سایت شما این است که بتواند استراتژی درستی را ارائه کند. زمانی که از جایگاه فعلی سایت باخبر باشید و بتوانید نقاط ضعف و قدرت آن را بررسی کنید، تصمیم‌گیری برای ادامه کار به مراتب آسان‌تر شده و می‌توانید انتخاب‌های بسیار درست‌تری داشته باشید. ابزارهای مختلفی برای آنالیز وب سایت از لحاظ سئو وجود داشته که با یک جست‌وجوی ساده می‌توانید آن‌ها را از گوگل پیدا کرده و با ثبت نام اجرا کنید.

  • این لینک های خارجی یا بک لینک ها از نظر حجم، کیفیت و ارتباط با توجه به اینکه چگونه از رتبه بندی صفحه شما پشتیبانی می کنند، اندازه گیری می شوند.
  • در حالت کلی، ایجاد بک لینک یا لینک خارجی یک کار دشوار محسوب می‌شود؛ به ویژه زمانی که کسب و کارهای تازه‌کار به سراغ آن می‌روند.
  • این که چطور صفحه اول گوگل باشیم، خودش بحث مفصلی هست، چرا که اجرای سئو یک حیطه تخصصی بوده و اجرای این فرآیند تنها بر عهده متخصصان سئو هست.
  • برای دیده شدن باید هزینه کنید، هیچ تبلیغات رایگانی به غیر از استفاده از تکنیک های وایرال مارکتینگ یا بازاریابی ویروسی، جواب نخواهد داد.
  • آخرین بررسی‌ها نشان داده است ۴۶ درصد از جستجوهای گوگل برای پیدا کردن اطلاعات کسب و کارهای محلی است.

هیچ‌گاه گمان نمیکردم که به این سطح از تنوع و خلاقیت در لینک سازی برسم و این را مدیون دوره لینک سازی خارجی هستم. سعی کنید این عملیات را در سایت هایی انجام دهید که ماهیت و کاربری آن ها مرتبط با حوزه کاری خودتان باشد. این ویژگی باعث خواهد شد تا تاثیرگذاری لینک سازی از نوع خارجی سریع تر انجام شود. یکی از مهمترین فاکتورهایی که گوگل در رنک دهی خود در نظر می گیرد، بحث لینک هایی است که شما از سایت های مختلف دریافت کرده اید.

بهینه سازی محتوا برای کلمات کلیدی

همچنین می توانید با خرید پنل پیامک سئوسل، اس ام اس مارکتینگ را نیز با حداکثر قدرت آغاز نمائید. برای مشاهده محتوای آموزشی و کاربردی در حوزه های مرتبط کافیست به وبلاگ سئوسل مراجعه نمائید. از دیگر مواردی که شامل خدمات سئو می‌شود، می‌توان به طراحی استراتژی لینک‌سازی خارجی اشاره داشت که بسیار پر اهمیت است. در حالت کلی، ایجاد بک لینک یا لینک خارجی یک کار دشوار محسوب می‌شود؛ به ویژه زمانی که کسب و کارهای تازه‌کار به سراغ آن می‌روند. راحت‌ترین روش برای داشتن لینک خارجی این است که سایت‌های دیگر بدون پرداخت هزینه، به سایت شما ارجاع داده شوند.

نوع خاصی از ساخت لینک می باشد که از فروم ها یا همان تالارهای گفتگو به عنوان پلتفرم اصلی استفاده می کند. یعنی شما توانایی ایجاد بک لینک در صفحات پرسش و پاسخ را خواهید داشت. این بک لینک ها اعتبار وب سایت شما را بالا می برند و رتبه شما را در صفحات گوگل بالا می برند. تا اطمینان حاصل کند محتوایی که به کاربر نشان می دهد با جستجو آنها مرتبط است.

زمانی که یک وب سایت به شما لینک فالو می‌دهد، اعتبار خود را به سایت شما منتقل کرده است. مفهومی وجود دارد به نام امتیاز اعتبار یا authority score که به طور مخفف AS خوانده می‌شود. وقتی از سئوی داخلی یا On-page SEO حرف می‌زنیم، منظورمان کار کردن روی همه‌ی اصول، ابزارها و تکنیک‌ها در وب‌سایت خودمان است؛ یعنی جاهایی که اختیار و کنترل کامل روی آن‌ها داریم.

منو های ناوبری جدید ساخت، لینک های دکمه طراحی کرد و بسیاری مسائل دیگر. احتمالا فقط باید بدانید که چگونه لینک ها را به پست ها و صفحات خود اضافه کرد. پیش از هر چیزی لازم است در اولین قدم از لیست خدمات سئو حرفه‌ای، از مشاوره سئو استفاده کرده و اجازه دهید وب سایتتان توسط تیم سئوکار آنالیز شود.

اما اگر می خواهید سایت صفحه اول گوگل باشید و ماندگاری بلندمدت شما برایتان مهم هست، سئو بهترین انتخاب برای شماست. این که چطور صفحه اول گوگل باشیم، خودش بحث مفصلی هست، چرا که اجرای سئو یک حیطه تخصصی بوده و اجرای این فرآیند تنها بر عهده متخصصان سئو هست. اجرای اشتباه می تونه سایت شما رو به صورت دائمی پنالتی و از دور خارج کنه به طوری که بازگردانی سایت به حالت اولیه تقریبا غیر ممکن یا بسیار زمانبر باشه. بنابراین در صورتی که آشنایی کافی با سئو ندارید، سعی کنید که در این مسیر به تنهایی قدم بر ندارید. یا اینکه حتما از خدمات مشاوره سئو نشونت در مسیر سئوی سایت خودتون استفاده کنید. همچنین می‌توانید از کسانی که می‌خواهند از محتواهای شما استفاده کنند بخواهید که یک متا تگ نو ایندکس اضافه کنند تا جلوی ایندکس شدن صفحات توسط موتورهای جستجو را بگیرند.

برای فهمیدن امتیاز اعتبار یا AS یک دامنه، می‌توانید از ابزار Backlink Analytics استفاده کنید. برای جلب اعتماد مشتری فکری کرده‌اید؟ ۱۲ روش کاربردی را در این مقاله بررسی کردیم تا به شما در این… فرض کنید که سایت A که به سایت B لینک می دهد، یک سایت اسپم باشد که از طرف گوگل قبلا جریمه شده
باشد.

دسته ای از لینک ها وجود دارد که موتور جستجو به آنها توجه نکرده و دنبال نمی کند. همیشه در آخر مقالات و پست ها بخش نظرات یا فروم ها وجود دارند، UGC لینک هایی هستند که توسط کاربران در این بخش قرار داده می شوند. پس شما نمی خواهید به هیچ وب سایت قدیمی پیوند دهید زیرا بسیاری از آنها هیچ ارزشی برای وب سایت شما نخواهند داشت. لینک های nofollow که به شما کمک می کنند تا از برخی سیستم های جریمه گوگل در پی استفاده بیش از حد برخی از لینک های خارجی جلوگیری کنید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. External Links یا همان لینک خارجی به لینک هایی گفته می شود که به یک دامنه به غیر از دامنه ای که بر روی آن قرار دارید اشاره دارد.

اگر بخواهیم نگاهی فنی به کارایی سئو تکنیکال داشته باشیم باید بگوئیم که منظور از سئو تکنیکال اموری بوده که خزش را برای ربات‌های گوگل آسان‌تر کرده و وب سایت شما را برای خزنده‌های موتورهای جست‌وجو محبوب خواهد کرد. سئو تکنیکال سبب بهبود وضعیت ایندکس، خزنده و داشتن سایتی بهتر و کارآمدتر خواهد شد. حداقل زمانی که وب سایت شما برای رسیدن به نتیجه نیاز دارد، شش ماه الی یک سال است.

این اعتماد کاربران به وب‌سایت و امین بودن وب‌سایت نسبت به اعتماد کاربران خود، نقش مهمی را در تعیین رتبه وب‌سایت ایفا می‌کند و رابطه مستقیمی با سئو خارجی دارد. تولید محتوای قوی، محتوای معتبر، استفاده از رپورتاژ آگهی، بررسی رقبا، ایجاد وبلاگ، استفاده از فروم، استفاده از کتاب الکترونیک و استفاده از شبکه‌های اجتماعی. زمانی که از لینک سازی خارجی و تبلیغات استفاده می‌کنید، می‌توانید از طریق محتوا و ظاهر سایت کاربر را جذب کنید.

در نظر داشته باشید که کیفیت بک لینک هایی که برای سایت خود می سازید بسیار مهم تر از کمیت آن ها است. یک بک لینک با اعتبار و کیفیت بالا تاثیر بسیار بهتری از چندین بک لینک بی کیفیت و یا کم کیفیت دارد. تبلیغات در گوگل دارای هزینه و ریسک بسیار بالایی هست و در صورتی که کسب و کار شما یک کسب و کار بلندمدت هست، تبلیغات در گوگل رو پیشنهاد نمی کنیم. گرچه با تبلیغات در گوگل می تونید در عرض چند ساعت با سفارش تبلیغات در گوگل به صفحه اول گوگل برسید، در حالیکه آمدن در صفحه اول گوگل از طریق سئو معمولا چندین ماه طول خواهد کشید. در غیر این صورت کافیه با سفارش سئو به یک تیم سئوی حرفه ای، تمامی مراحل سئو رو برونسپاری کنید و تنها کاری که لازم هست انجام بدید، تماشای رشد رتبه سایت شما در گذر زمان هست.

برای گرفتن چنین لینک‌هایی باید بتوانید محتوایی جذاب و خیره‌کننده بسازید تا توجه کاربران را جلب کرده و آنها را به معرفی محتوایتان ترغیب کنید. صفحه وب سایت شما در حقیقت مکانی می باشد که لینک ها در آن قرار داده می شوند و همچنین دامنه ای است که به سایت مورد نظر اشاره دارد که همین موضوع می تواند برای موتورهای جستجو یک معیار مرتبط را فراهم آورد. از طرفی، امتیاز سئو  لینک پروفایلی وابسته به خصوصیات وبسایت یا پلتفرمی است که این لینک ها در آن قرار می‌گیرند.

سئو یا بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو یک اصطلاح مهم در زمینه فعالیت هایی که همه در مورد بهبود رتبه وب سایت ها در نتایج موتورهای جستجو هستند، می باشد. در این زمینه دو مفهوم کلیدی به نام های سئو خارجی و سئو داخلی وجود دارد. همانطور که از نام آن ها پیداست یکی در مورد بهینه سازی وبسایت خارج از خود سایت (Off Page SEO) و یگری بهینه سازی و بهبود عملکرد آن (On Page SEO) می باشد. اگرچه این تکنیک یکی از راه‌های رایج گرفتن بک لینک است اما جزو استراتژی‌های موثر سئو نیز به حساب می‌آید.

نمونه کار طراحی سایت ویراترکر

البته شاید آن ها ندانند که این لینک ها اسپم باشند و چون
هدفشان افزایش ورودی لینک است، دست به انجام هر کاری در لینک سازی بزنند. شما در اکثر مواقع باید از پیوند های dofollow استفاده کنید که هم به وب سایت شما و هم به وب سایت دیگران اجازه میدهد تا نفوذ خوبی برای گوگل دریافت کنند. یک لینک dofollow سیگنال های pagerank را ارسال می کند ولی nofollow این کار را انجام نمی دهد. می‌تواند صرف جویی قابل توجه ای در زمان و هزینه شما داشته باشد.شما با استفاده از خدمات مشاوره سئو  تاپ وردپرس می‌توانید، یک راهنمای جامع درمورد  اینکه چطور به صورت اصولی تحقیق کلمه کلیدی را  انجام دهید دریافت خواهید کرد. برای رساندن وب سایت خود به صفحه اول گوگل لازم است که از خدمات سئو استفاده کرده و با استفاده از یک برنامه‌ریزی اصولی مسیر پیشرفت سایت را طی کنید. فرایند جمع آوری و ایجاد لینک‌های ورودی برای وبسایت شما به منظور افزایش اعتبار و ارجاعات از سایت‌های دیگر.

  • با این حال، لازم است توجه داشت که استفاده از شبکه وبسایت های خصوصی (PDN) به منظور بهینه‌سازی سئو برخلاف راهنمایی موتورهای جستجو مانند گوگل است.
  • برای دریافت مشاوره و راهنمایی و قیمت گذاری پروژه سئو سایت خودتان با ما تماس بگیرید .
  • اما زمانی که شما الگوریتم های گوگل را بشناسید و تمامی قواعدی که گوگل به آن ها حساس بوده و با آن ها لینک های اسپم یا غیرطبیعی را شناسایی می کند را بدانید، قطعا دیگر دچار پنالتی نخواهید شد و گوگل هرگز شما را جریمه نخواهد کرد.
  • الگوریتم پنگوئن در گوگل توانایی آن را دارد که لینک سازی مصنوعی را تشخیص داده و سایت مورد نظر را در کلمه لینک سازی شده حذف کند.

استفاده از سئو در دنیای مدرن برای رسیدن به جایگاه بالاتر در سایت‌ها و مرورگرهای مختلف اهمیت بسیاری دارد. زمانی که شما دچار جریمه شده باشید باید در قدم اول صبر کرده و به تحلیل بپردازید و ببینید علت اینکه پنالتی یا جریمه شده اید چیست. اصولا در سایت های ایرانی علت پنالتی شدن استفاده از لینک های مضر و اسپم می باشد که ممکن است توسط رقیب شما انجام شده یا خودتان اشتباها آن ها را ساخته باشید. برای ارتباط با کارشناسان ویکی دمی میتوانید از راه های ارتباطی زیر استفاده نمایید. ایمیل خود را وارد کنید تا از جدیدترین اخبار و مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ مطلع شوید. اما در سال‌های گذشته، این تفاوت کمرنگ‌تر شده و هر دو در کنار هم استفاده می‌شوند.

از سوی دیگر، در اصطلاح سئو، پیوند خارجی معمولا به لینک هایی اشاره دارد که در سایت های دیگر ساخته شده اند و به دامنه شما اشاره می کنند. فروشگاه شما باید یک ساختار قابل درک برای کاربران و موتور های جستوجو باشد، به طور ساده باید گفت، همه چیز باید همان جای باشد که نیاز است. رپورتاژ اگهی به معنای انتشار آگهی‌های تبلیغاتی در وب‌سایت‌ها و رسانه‌های آنلاین است. در این روش تبلیغاتی، آگهی شما در قالب یک متن کوتاه یا یک بنر تبلیغاتی در وب‌سایت‌ها و رسانه‌های آنلاین، به صورت رایگان یا با پرداخت هزینه مشخصی، منتشر می‌شود. شاید این موضوع را برخی از شما دوستان که اطلاع چندانی از سایت ندارید ندانید که انکرتکست هایی که در لینک ها قرار داده می شوند اغلب توسط خود انسان ها نوشته می شوند که معمولا برای اینکه محتوا را درون سایت نشان دهند بسیار موثر هستند. این محتوا و متن ها می توانند به شکل عبارت های کوتاه یا آدرس صفحه سایت باشند.

برای این کار لازم است تا در ابتدا تمامی بک لینک‌های خود در سایت‌های مختلف را پیدا کنید. با پیدا کردن این بک لینک‌ها می‌توانید موارد نامعتبر را حذف کرده و نتیجه منفی را از سایت خود دور کنید. ابزارهایی برای رسیدن به این نتیجه وجود دارند که SEMrush معروف‌ترین آن‌ها است. با استفاده از این ابزار می‌توانید بک لینک‌های نامعتبر را شناسایی کرده و آن‌ها را از سایت‌ها و فضای مجازی حذف کنید.

در انتخابات، هر
کسی که حق رای دارد می تواند شرکت کند و نماینده دلخواه خود را انتخاب کند. در
اینجا هیچ تمایزی بین آرا وجود ندارد یعنی رای یک فرد 45 ساله با رای یک نوجوان
رای اولی کاملا با هم برابر می باشند و ارزش رای فرد بزرگتر بیشتر از کوچکتر نیست. می‌توانید پاسخ سوالاتی که مطرح شده را در یک مطلب در سایت خود توضیح داده و لینک آن را در فروم قرار دهید. بدین شکل کلیک و ترافیک از بک‌لینک خود خواهید داشت و این قدرت بک‌لینک شما را بهبود می‌‌بخشد.

برخی از فروم‌ها تنها درصورتی لینک‌ها را نمایش می‌دهند که در آن سایت حساب کاربری داشته باشید و وارد آن شده باشید. در اینگونه فروم‌ها نمی‌توان لینک سازی انجام داد و به درد ما نمی‌خورد. باید فروم‌هایی پیدا کنید که در حالت معمولی و بدون نیاز به ثبت نام هم لینک‌ها را نمایش دهند. راه های مختلفی وجود دارد که با آن می توان یک لینک خارجی به وردپرس اضافه کرد.

اگر می‌خواهید اصول برندینگ را از زبان دیوید آکر بشنوید، این مقاله برای شماست. هر کاری در ابتدا می‌تونه سخت باشه اما دانش و تجربه به آدم کمک می‌کنن که دیگه‌ کارها سخت و پیچیده نباشن. کامنت مارکتینگ (Comment Marketing) یا بازاریابی دیدگاه یکی از روش‌های مسبوق به سابقه بازاریابی است که هنوز هم قدرت و تأثیرگذاری خود را از دست نداده است. چگونه پیج اینستاگرام سئو کنیم سوالی است که همه فعالان و بازاریابان در دیجیتال مارکتینگ در پی پاسخ آن‌ هستند….

پس بد نیست وقتی این کار را انجام می‌دهید حتماً یک بک لینک به سایت خود و مقاله اصلی بدهید. در حال حاضر، روابط عمومی دیجیتال یا PR، تاکتیک لینک‌سازی است که این امکان را می‌دهد تا لینک‌های معتبر به دست بیاورید. شما می‌توانید از تاکتیک‌های PR برای تبلیغ محتواهای خود استفاده کنید و از این طریق بک لینک برای وب سایت خود به دست بیاورید. یکی از بررسی‌های اخیر نشان داده است که هر کمپینی به طور میانگین بین ۱۰ تا ۲۴ بک لینک از دامنه اصلی به دست می‌آورد. این مفهوم به استقرار رابطه‌ای مبتنی بر اعتماد و استمرار رابطه شکل‌گرفته فی‌مابین وب‌سایت و کاربران آن، اشاره دارد.

با توجه به اینکه بک لینک های ساخته شده به سایت شما ارجاع داده میشوند، باید محتوای با کیفیت و مرتبط با موضوع خود داشته باشد. محتوای مناسب با کلمات کلیدی استفاده شده در جستجوها و ارائه محتوای مناسب برای کاربران، سبب بهبود کیفیت بک لینک ها و در نهایت انتقال ارزش و رتبه سایت شما در نتایج جستجو می‌شود. بستر آنلاین این امکان را برای هر کسب و کاری فراهم آورده تا بتوانند در فضای اینترنت شروع به تولید محتوا و خرید و فروش کنند. در واقع هر فردی با هر تخصصی می‌تواند در این بازار آنلاین جایگاه خود را با شناخت بهترین روش‌های تبلیغ پیدا کرده و به کسب درآمد بپردازد. خرید و فروش بک لینک برای افزایش رتبه سایت، خلاف قوانین گوگل است؛ چرا که گوگل به حقوق کاربران خود اهمیت زیادی داده و ترجیح می‌دهد که تنها محتواهای ارزشمند و خوب را در دسترس کاربران قرار بدهد.

  • شاید تعجب کنید که ببینید هنوز هم فروم‌ها یا انجمن‌ها به عنوان معیاری برای سئو خارجی محسوب می‌شوند.
  • در نهایت، خرید بک لینک می‌تواند یک استراتژی موثر در بهبود SEO سایت شما باشد، اما توجه داشته باشید که این فقط یکی از عوامل موثر در بهینه‌سازی است و باید با سایر روش‌ها و عوامل مرتبط همراه شود.
  • چرا که ابزارهای تحلیل‌گر مذکور نمی‌توانند تمامی جزئیات را در اختیار شما قرار دهند و برخی از موارد تنها از پس افراد حرفه‌ای برمی‌آید.
  • لینک سازی خارجی اگر به درستی انجام شود، می‌تواند به بهبود رتبه سایت شما کمک کند اما باید توجه داشت که لینک سازی خارجی باید به صورت طبیعی و با کیفیت انجام شود و نباید از روش‌های نامناسبی مانند خرید لینک استفاده شود.
  • البته توجه داشته باشید که زمینه فعالیت کسب و کارتان و رقبایی که دارید می‌تواند در این زمان تأثیرگذار باشد.

پس خیلی مهم است که به مساله دقت کنید و از هرسایتی اقدام به
گرفتن بک لینک نکنید. رپورتاژ آگهی، فروم، کامنت، پست مهمان، نویسندگی در بلاگ‌های خارجی، نویسندگی در سایت‌های ویکی، شبکه‌های اجتماعی، آنالیز رقبا، استفاده از سایت‌های خارجی، استفاده از منابع معتبر. شما می‌توانید لینک سازی خارجی سایتتان را به شرکت‌های خدمات سئو بسپارید و خیالتان از بابت رعایت نکات گفته شده راحت باشد.

  • با تحلیل عملکرد وب‌سایت‌های رقیب، شما می‌توانید تا حد زیادی در زمان، انرژی و منابع صرفه‌جویی کرده و به جای تکرار روش‌های آزمون و خطا، از اشتباهاتی که سایت‌های رقیب کرده‌اند درس گرفته و از اقدامات مثبت آ‌ن‌ها به نفع خود الگوبرداری کنید.
  • لینک‌های طبیعی همان لینک‌هایی هستند که به شکل طبیعی و با برنامه‌ریزی کامل ساخته می‌شوند.
  • زمانی که شما تمام فعالیت های سئو داخلی و تکنیکال را انجام دادید، نوبت به شروع لینک سازی خارجی یا بک لینک می شود.
  • بنابراین قبل از اینکه بخواهید اقدام به لینک سازی خارجی و گرفتن بک لینک کنید نکات زیر را در نظر داشته باشید.

در مقاله فوق ما سعی کردیم شما را با مبحث مهم لینک سازی خارجی آشنا کنیم زیرا امروزه و با پیشرفت کسب و کارهای آنلاین این روش بازدهی بسیار خوبی در افزایش اعتبار سایت ها و بالا رفتن رتبه سایت نشان می دهد. به همین دلیل در هنگام لینک‌سازی باید به شدت مراقب این موضوع باشید و با رعایت اصول لینک‌سازی از افتادن در دام سئو کلاه سیاه جلوگیری کنید. سئوی کلاه سیاه در حوزه لینک‌سازی سفارش بک لینک چیزی نیست که گوگل به سادگی از کنار آن عبور کند بلکه با جریمه‌های سنگین مثل پنالتی ‌شدن با این اقدامات برخورد خواهد کرد. کسی در این موضوع شک ندارد که اگر سایت شما بتواند این موضوعات را رعایت کند و نظر موتورهای جستجو را جلب کند، تحت هر الگوریتمی می‌تواند جایگاه خوبی در نتایج جستجو بدست آورد. اینجا است که فعالیت‌های سئو آف پیج سایت اهمیت خود را نشان می‌دهند.

بنابراین، در انتخاب و خرید بک لینک‌ها به دقت عمل کنید و همواره روی راهکارهای قانونی و با کیفیت تمرکز کنید. در نهایت، خرید بک لینک می‌تواند یک استراتژی موثر در بهبود SEO سایت شما باشد، اما توجه داشته باشید که این فقط یکی از عوامل موثر در بهینه‌سازی است و باید با سایر روش‌ها و عوامل مرتبط همراه شود. متخصصین سئو آی پرستا به شما راهنمایی خواهند کرد که چطور ساختار محتوایی فروشگاه خود را به طور اصولی و ارزشمند ایجاد کنید و صفحات هدف خود را جهت لینک سازی های داخلی و خارجی و تبلیغات و …

به هر حال، تأثیر سئو خارجی بر رتبه سایت شما به عوامل دیگری نیز بستگی دارد؛ به عنوان مثال، کیفیت محتوای سایت شما و بهبود تجربه کاربری وب سایت شما هم از عوامل مهم در بهبود رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل است. بهتر است بدانید که گوگل از لینک‌سازی خارجی به عنوان یکی از شاخص های مهم در ارزیابی کیفیت و اعتبار سایت ها استفاده می‌کند. به عنوان مثال، لینک‌هایی از سایت‌های با اعتبار بالا و با محتوای مرتبط به سایت شما، می‌توانند به تأثیر قابل توجهی در بهبود رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل داشته باشند.

بهترین پلن های لینک سازی را برای شما جمع آوری کرده ایم ، شبکه خبری و ربات های اتوماتیک به کمک هوش مصنوعی فرآیند سئو را برای شما راحت تر از همیشه کرده اند . برای مشاوره و بررسی رایگان سایت خودتون با ما در تلگرام یا از طریق تماس در ارتباط باشید . سفارش بک لینک های معتبر از همیشه برای شما راحت تر و ارزان تر شده است. حفظ تعادل و تعامل میان فعالیت شما در سایت و شبکه های اجتماعی فروشگاهتان، یک اصل حیاتی برای دریافت نتایج مناسب است.

هدف از انجام این کار بهبود رتبه وبسایت در موتورهای جستجو و کسب اعتبار در حوزه مربوطه با استفاده از بک لینک‌های با کیفیت و منابع مرتبط است. با شبکه خبری مصنوعی XSEO که با محتوا و تصاویر یونیک آپدیت میشود و هر سایت روی یک آی پی جداگانه قرار دارد نیاز به رپورتاژ های خبری چند میلیون تومانی نخواهد بود. سئو خارجی که به عنوان سئو آف پیج هم شناخته می‌شود، فعالیت‌هایی است که برای ارتقای رتبه سایت در نتایج جستجو انجام می‌شود. در واقع علاوه بر فعالیت‌هایی که در سئوی داخلی روی سایت خود انجام می‌دهید، برخی فعالیت‌ها هم باید در خارج از سایت شما انجام شوند که به عنوان سئوی خارجی شناخته می‌شوند.

در ادامه برای شما فاکتورهایی را آورده‌ایم که روی هر کدام از شبکه‌های اجتماعی تاثیر می‌گذارند. اگر مقاله را تا به اینجا همراه ما بوده باشید، اکنون اطلاعات خوبی را درباره لینک سازی خارجی و اصول و قواعد آن دارید. اصول و قواعدی که با استفاده از آن‌ها و راهکارهای بیان شده در این مقاله می‌توانید نتیجه طلوبی را به دست آورید. در این مقاله و آنچه که گذشت، از صفر تا صد نحوه لینک سازی خارجی و ساخت بک لینک برای یک سایت و انواع آن سخن گفتیم و درباره تمامی ابعاد این لینک سازی نکاتی را عنوان کردیم.

پست مهمان در واقع انتشار پست یا مقاله در وب سایت شخص دیگری می باشد. کار بسیار ساده ای است و کاربران این کار را انجام می دهند تا بتوانند ترافیک بیشتری از برند را به وب سایت خود هدایت کنند. یکی از راه های که گوگل موضوع سایت شما را درک می‌کند، انکرتکست ها هنگام لینک سازی داخلی و خارجی هستند،پیشنهادی که داریم قبل از شروع لینک سازی حتما با یک مختصص مشاوره داشته باشید. اگر به دنبال سرویس بک لینک از سایتهای با اعتبار هستید بدون شک این سرویس یک پکیج کاملا حرفه ای و استثنائی برای دریافت بک لینک دائمی است. 40 بک لینک از سایتهایی با پیج رنک 7 تا 10 و با قدرت دامنه (Domain Authority) بالای 80. سپس 30 هزار بک لینک به صفحاتی که به شما لینک داده اند برای افزایش قدرت و اهمیت صفحات لینک داده به شما.

گوگل در سال 1990 بحث پیج رنک را پیش آورد و آن را بر اساس بک لینک هایی که به یک سایت داده می شد امتیاز بندی می کرد و در نتیجه هر سایتی که پیج رنک بهتری داشت رتبه های بهتری را دریافت می کرد. توجه داشته باشید که استفاده غیر متعارف یا نامناسب از بک لینک‌های کامنتی ممکن است در برخی مواقع به جای بهبود سئو و جلب توجه، معکوس واقع شود و باعث عواقب منفی برای سایت شما شود. بنابراین، همواره بهتر است از راهکارهای سئو و تبلیغاتی متعارف و اصولی استفاده کنید.اگر سوال بیشتری دارید یا نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، با خوشحالی پاسخگو خواهیم بود. بیش از 3 ماه از تاسیس سایتتون گذشته و تولید محتوای کافی داشتین و تمامی موارد سئو داخلی انجام شده ولی هنوز رقبا از شما جلو میزنند ؟ با لینک سازی رقابتی رشد سایتتان را شتاب دهید . در طول دوره تدوین استراتژی سئو آی پرستا، متخصصین سئو ما همواره نتایج کارهای انجام شده روی سایت شما را بررسی و رصد می کنند.

هرچه تعداد بک لینک سایت بیشتر باشد، این رای بیشتر است ولی باید مراقب باشید که گوگل تصور نکند که شما برای برنده شدن رای خریده اید. تصور کنید که سایتی یک مطلب منتشر کند و با بک لینک سایت شما را به عنوان رفرنس آن متن معرفی کند. قطعا این موضوع نشانه این است که اطلاعات سایت شما اطلاعات مفیدی است.

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

پاربرگ سایت

تماس با ما