هت تریک مارچسو شوالیه های طلایی را از جت 5 2 عبور می دهد & وینیپگ Globalnews.ca

وینیپگ جتس از نزدیک می‌داند که شکست دادن شوالیه‌های طلایی وگاس چقدر دشوار است، و آنها در باخت ۵-۲ در شهر گناه در پنجشنبه شب، یادآوری دیگری از آن دریافت کردند.

جاناتان مارچسو هت تریک کرد و جت ها هرگز پیشتاز نشدند، زیرا شوالیه های طلایی پیشرو در لیگ در شرایط قانونی شکست نخورده بودند و اکنون بدون شکست 60 دقیقه ای در تمام 11 بازی ابتدایی خود در رقابت هستند.

وینیپگ بازی را در اواسط این دوره به تساوی کشاند، اما تنها 13 ثانیه بعد، میسون اپلتون یک دو مینور را به دلیل ضربه زدن بالا دریافت کرد و شوالیه طلایی آنها را با دو گل برتری پرداخت کرد.

سرمربی موقت اسکات آرنیل گفت: “ما در هشت دقیقه اول آن دوره دوم بر آنها تسلط داشتیم.” بدیهی است که اپل قرار نبود این کار را انجام دهد و این یک چهار دقیقه کوچک است، اما برای اینکه ما مانند ما دو گل را رها کنیم، یک خط عوض کنیم و از عجله های شگفت انگیزی دست بکشیم که مجبور نبودیم آنها را رها کنیم. اهداف.”

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

پس از ثبت پنج شوت به سمت دروازه در دوره اول، جت ها در واقع 31-26 شوالیه ها را شکست دادند.

کایل کانر گفت: فکر می‌کردم سرعت بازی را کنترل کرده‌ایم. “این به آن چیزهای کوچک و تیم های مشخص برمی گردد – ما قطعاً در حال بهبود آنها هستیم.”

این باخت به 5 بازی پیاپی جتس پایان داد و پس از باخت در وقت اضافه، جت ها اکنون سه شکست متوالی را تجربه کرده اند.

کانر پس از حضور در دو بازی گذشته، در هر دو گل جتس نقش داشت و یک گل و یک پاس گل به ثبت رساند. الکس یافالو در این باخت یک بار دیگر برای جت ها به خانه رفت.

گل مرحله سوم یافالو به افت 0 بر 20 در بازی قدرت پایان داد.

یافالو گفت: تیم های ویژه امروز بسیار بزرگ هستند. ما باید سخت‌تر کار کنیم تا گل‌های بیشتری در بازی بگیریم و شتاب بیشتری بگیریم. فقط باید کمی بیشتر روی تیم‌های ویژه کار می‌کردم، چند چیز را روشن می‌کردم و در برخی زمینه‌ها کمی سخت‌تر کار می‌کردم.»

آرنیل در فریم نهایی تغییر مسیر داد و جای ایفالو و اپلتون را در دو لاین بالا گرفت.

آرنیل گفت: “من سعی می کردم کاری انجام دهم.” بعد از اینکه دو گل کوتاه خوردیم، واقعاً آن را دوست نداشتم. در 10 دقیقه پایانی نیمه دوم بی دقت بودیم.”

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

بازی ضعیف وینیپگ فرصتی برای تغییر داستان در کمتر از یک دقیقه به بازی داشت، زمانی که Marchessault برای نگه داشتن جاش موریسی فراخوانده شد.

در عوض، جت ها عکس های صفر را جمع آوری کردند.

اما پنالتی آنها که در رتبه 29 قرار دارد، برای اولین بار در کوتاه نویسی خوب بود و پنالتی تداخلی دیلن سمبرگ را 5 دقیقه بعد از بازی از بین برد.

پس از یک نیمه اول نسبتاً ضعیف، وگاس در ساعت 10:45 در یک بازی که به نظر می رسید از هیچ نتیجه ای بیرون نیامده بود، وارد تخته شد.

شوالیه‌های طلایی بدون برتری اعداد و ارقام، از انتهای خود بیرون آمدند، اما ناگهان، یک پاس در انتهای وینی‌پگ، امتیاز 2 بر 1 را ایجاد کرد.

پاول دوروفیف توپ را از بین پاهای دیلن دیملو درست به چوب ویلیام کارلسون داد و او آن را روی شانه کانر هلبایک گذاشت و دروازه را باز کرد.

1-0 باقی ماند و 20 دقیقه باقی مانده بود و وگاس در ضربات به سمت دروازه 10-5 برتری داشت.

وینیپگ در اوایل بازی دوم یک شکست دیگر در پاور پلی داشت و نتوانست دوباره گل بزند، اما باعث شد تا عملکردی قوی برای میهمان به ارمغان بیاورد که با تساوی آنها به پایان رسید.

در حال حاضر روند

  • سم بانکمن-فرید به دلیل کلاهبرداری از مشتریان و سرمایه گذاران FTX مجرم شناخته شد.

  • زن و شوهری به دلیل سرقت هویت کودکان مرده برای فرار از بدهی مجرم شناخته شدند

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

کانر در خط آبی وگاس قبل از قطع کردن داخل، دو شوالیه طلایی را در شکاف شکست داد و قبل از ارسال یک شوت بک هند روی لوگان تامپسون برای تساوی 6:17 باقی مانده بود.

تنها 13 ثانیه بعد، اپلتون برای یک تکل دوبل مینور الک مارتینز فراخوانده شد و بازی قدرتی که بعد از آن انجام شد، بازی را تغییر داد.

جت ها در دقیقه اول بازی توپ را پاک کردند و در حالی که آنها در حال تعویض بودند، تامپسون همه را با یک پاس بلند به مارک استون در خط آبی وینیپگ گرفت. او آن را روی یک مارشال رگه‌ای فرستاد که پشت دفاع قرار گرفت و از روی دستکش هلبایک پرید و تنها 43 ثانیه پس از بسته شدن کانر، نتیجه را 2-1 کرد.

وگاس در بازی قدرت باقی ماند و دو برابر شد. 98 ثانیه پس از آمار مارچسو، هلبایک ضربه بزرگ الکس پیترانجلو را مهار کرد که دقیقاً روی چوب ایوان بارباشف قرار گرفت و او با ضربه زدن به تور دروازه، نتیجه را 3-1 کرد.

هر تیم قبل از پایان فریم فرصت بازی قدرت دیگری داشت، زیرا وینیپگ در بازی سوم به دو گل کاهش یافت.

برای سومین دوره متوالی، به جت ها فرصتی داده شد تا یک بازی زودهنگام انجام دهند و آنها در نهایت پول نقد کردند. ارسال کانر توسط کول پرفتی منحرف شد، او قبل از شکست تامپسون و ضربه زدن به خانه، آن را به گل تبدیل کرد. بازی

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

اما کمتر از چهار دقیقه بعد، وگاس برتری دو گل را بازگرداند. پیترانجلو و دیلن سامبرگ در مقابل تور وینیپگ در هم پیچیده شدند و مارچسو را آزاد کردند تا تنها بایستد در حالی که او هلیک را از فاصله خالی شکست داد و نتیجه را 4-2 کرد. این اولین گل 5 بر 5 سامبرگ روی یخ در این فصل بود.

در فاصله 3:29 مانده به پایان بازی و هنوز با دو اختلاف، جت ها هلبایک را به سمت مهاجم اضافی بردند، اما امیدها برای یک رالی دیرهنگام از بین رفت، زمانی که مارچسو به تور خالی از خط قرمز ضربه زد تا بازی را به تساوی بکشاند و طلای تضمینی شوالیه ها را به دست آورد. . در این فصل به 10-0-1 ارتقا پیدا کرد.

وینیپگ 31 شوت به سمت دروازه داشت، اما شوالیه های طلایی 22 ضربه دیگر را مهار کردند. جت ها همچنین در بازی پاور 1 بر 5 بازی کردند، در حالی که وگاس 2 بر 4 پیش رفت.

با این باخت، جت ها به 4-4-2 سقوط کردند تا در سفر شنبه به آریزونا حرکت کنند. انعام در ساعت 3 بعد از ظهر، با پوشش قبل از بازی در 680 CJOB از ساعت 13:00 شروع می شود.

© 2023 Global News، بخشی از Corus Entertainment Inc.

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

پاربرگ سایت

تماس با ما