پاوربال اعداد برنده جکپات 1 میلیارد دلاری را نشان می دهد

بازیکنان لاتاری ایالات متحده در قلمرو “میلیارد در یک میلیارد” بازگشته اند

جکپات پاوربال دوشنبه شب به 1.04 میلیارد دلار رسید، نهمین بار – و سومین بار از آغاز تابستان – که یکی از دو بازی بزرگ لاتاری ایالات متحده یک جکپات میلیارد دلاری داشته است.

اعداد برنده 12-26-27-43-47 و پاوربال 5 بودند.

Powerball در سال 2021 به سه شب در هفته گسترش یافت و یک بازی دوشنبه را به بازی های چهارشنبه و شنبه خود اضافه کرد. پاوربال گفت که قرعه کشی اضافی منجر به “جکپات های بزرگتر و سریعتر” می شود.

جک‌پات‌های 9 میلیارد دلاری پاوربال و مگا میلیون دلاری، با قهرمانی نوامبر گذشته پاوربال که 2.04 میلیارد دلار برنده شد، همه از سال 2016 به دست آمد.

از آخرین برنده بزرگ در 19 جولای، 30 نقاشی متوالی پاوربال انجام شده است.

اگر به صورت یکجا گرفته شود، همانطور که برندگان اخیر قرعه کشی انتخاب کرده اند، جایزه 1.04 میلیارد دلاری روز دوشنبه 478.2 میلیون دلار خواهد بود. مبلغ بیشتر و بیشتر تبلیغ شده همان چیزی است که گزینه دیگر – مستمری 29 ساله – در طول عمر شما هزینه می کند.

مالیات های فدرال به زودی نزدیک به 40 درصد از این مبلغ را به خود اختصاص خواهند داد و احتمالاً مالیات های ایالتی در کنار آن قرار دارد.

بلیط های پاوربال در 45 ایالت به همراه ناحیه کلمبیا، پورتوریکو و جزایر ویرجین ایالات متحده به قیمت 2 دلار فروخته می شوند. پنج ایالت بیرونی عبارتند از آلاباما، آلاسکا، هاوایی، نوادا و یوتا.

شانس برنده شدن بلیط پاوربال 1 در 292.2 میلیون است.

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

پاربرگ سایت

تماس با ما