پس از حمله حماس به یک جشنواره موسیقی، دیوانه ها سعی می کنند فرار کنند یا پنهان شوند

اورشلیم – فستیوال موسیقی در فضای باز قبیله نوا قرار بود یک مهمانی رقص تمام شبانه در روستایی در نزدیکی مرز غزه و اسرائیل باشد، جایی که هزاران جوان در آن جشن یهودیان سوکوت را جشن می گیرند.

اما با حمله شبه نظامیان حماس به جشنواره در منطقه بیابانی در اوایل روز شنبه که حدود 260 نفر را کشتند، این به صحنه هرج و مرج مرگبار تبدیل شد. به گفته یک سازمان امداد و نجات اسرائیل، گزارش های خبری و حساب های رسانه های اجتماعی، گردشگران وحشت زده سعی کردند از تیراندازی فرار کنند و پنهان شوند.

سرویس نجات اسرائیل، زکا، گفت که پزشکان حدود 260 جسد را از جشنواره موسیقی خارج کرده‌اند و انتظار می‌رود با تلاش تیم‌ها برای پاکسازی منطقه، این تعداد افزایش یابد. برگزارکنندگان این جشنواره در بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی گفته‌اند که در حال کمک به نیروهای امنیتی برای یافتن مفقودان شرکت‌کننده در این مراسم هستند.

حمله به جشنواره موسیقی بخشی از تهاجم گسترده تر شبه نظامیان حماس به اسرائیل بود که در یک حمله غافلگیرانه بی سابقه که از روز شنبه آغاز شد، دیوار مرزی مستحکم را شکستند.

ویدئویی که از جشنواره موسیقی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است نشان می دهد زن جوانی در حالی که با فریاد کمک می خواهد توسط مردان سوار بر موتور سیکلت ربوده می شود. مرد دیگری که در همان نزدیکی بود با دستانش عقب نگه داشته شد. در یک ویدیوی جداگانه، ده‌ها نفر از تماشاگران جشنواره وحشت زده در حال قدم زدن در یک مزرعه و سعی در سوار شدن به ماشین‌هایشان با صدای شلیک گلوله دیده می‌شوند.

شوام گوئتا، تماشاگر جشنواره به ان‌بی‌سی نیوز گفت که با یک گروه 20 نفره از هرج و مرج گریخت و حدود 6 ساعت در میان بوته‌ها پنهان شد و از مردم خواست در هنگام حمله سکوت کنند. او به خبرنگاران گفت که دیدم افرادی که قصد مخفی شدن داشتند مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و زنی را دید که با چاقو بریده شده بود.

گیتا به ان‌بی‌سی نیوز گفت: «ما دیدیم که تروریست‌ها مردم را می‌کشند، ماشین‌ها را آتش می‌زنند و همه جا فریاد می‌زنند. اگر فقط چیزی بگویید، اگر سر و صدا کنید، کشته خواهید شد.»

حق چاپ © 2023 واشنگتن تایمز، LLC.

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

پاربرگ سایت

تماس با ما