ser24banner

& چه کار میکنی؟& خانواده کانادایی ناامید برای پرواز از اسرائیل به خانه Globalnews.ca

روسلام بنکو در تلاش است تا هر کاری که در توان دارد انجام دهد تا خانواده اش را به کانادا بازگرداند.

پدر جوان، همسر و دو فرزند خردسالش در حال حاضر در طبریه در شمال اسرائیل هستند، اما پس از حمله بی‌سابقه حماس در روز شنبه، نمی‌دانند چگونه به خانه برسند.

بنکو به گلوبال نیوز گفت: مطمئناً این چیزی نیست که ما تجربه کرده باشیم.

“و این دیوانگی با بچه های کوچک است.”

آنها در پایان ماه سپتامبر وارد اسرائیل شدند و با خانواده همسر بنکو دیدار کردند. آنها همچنین دوستانی دارند که اکنون در مرکز کشور هستند و در نزدیکی انفجارها بودند.

وی افزود: این دیوانه است. بنابراین، بله، منظورم این است، نمی توانم آن را در قالب کلمات بیان کنم، اما به طور ملایم آن را امن نیست. من آن را اینگونه بیان می کنم. ولش کن اما کشور در جنگ است.»

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

بنکو به گلوبال نیوز گفت که آنها تلاش زیادی برای پرواز به خارج از کشور داشتند، اما این کار بسیار دشواری بود.

ایر کانادا به همراه امریکن ایرلاینز، یونایتد و دلتا تمامی پروازهای خود به تل آویو را لغو کرد.

آنها در حال حاضر یک پرواز برای هفته آینده رزرو کرده اند تا به ایتالیا بروند، اما بنکو گفت که آنها نگران هستند که این پرواز نیز لغو شود.

در ایمیلی به Global News، Global Affairs Canada گفت فرودگاه بین المللی بن گوریون تل آویو همچنان باز است و برخی پروازهای تجاری در حال انجام و ارائه کمک هستند، اما ممکن است در آخرین لحظه لغو شوند.

0:55 درگیری اسرائیل و غزه: خانواده پیکرینگ می گویند کانادا به آنها کمک کمی برای تخلیه کرد

بنکو گفت: «بدیهی است که رفتن به فرودگاه یک خطر بزرگ است. و بعد، اگر پرواز نکنید، باید به خانه برگردید. خب، اینجا در اسرائیل. بنابراین رانندگی به تنهایی یک خطر بزرگ است. “

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

او گفت که آنها همچنین با سفارت کانادا در اسرائیل تماس گرفتند، اما کمک کمی دریافت کردند، به جز اینکه به آنها گفته شد دستورالعمل های محلی را دنبال کنند و سعی کنند از طریق اسرائیل پرواز کنند.

بنکو گفت: «در این مرحله هیچ سطح حمایتی وجود نداشت. “بنابراین ما نمی دانیم چه کنیم. اینجا جنگ است. مردم در حال مرگ هستند. ما فقط می خواهیم مطمئن شویم که فرزندانمان در امان هستند.”

2:20 شرکت های هواپیمایی بزرگ پس از اعلان جنگ به حماس پروازهای خود به اسرائیل را متوقف کردند

در ایمیلی به گلوبال نیوز، Global Affairs Canada گفت که در حال حاضر بیش از 2450 کانادایی در رجیستری کانادا در خارج از کشور در اسرائیل و 480 کانادایی در سرزمین های فلسطینی ثبت نام کرده اند.

“World Affairs Canada از زمان شروع درگیری در 7 اکتبر 2023 به 785 درخواست پاسخ داده است. بیشتر درخواست ها مربوط به توصیه ها و توصیه های سفر کانادا به اسرائیل، کرانه باختری و نوار غزه، وضعیت فرودگاه/پرواز و گزینه های مربوط به آن است. خروج، وضعیت ایمنی عمومی؛ همچنین خانواده ها و بستگان به دنبال اطلاع از وضعیت رفاهی و محل نگهداری خود هستند.

در حال حاضر روند

  • حلقه آتش: یک خورشید گرفتگی حلقوی تا حدی در کانادا قابل مشاهده خواهد بود

  • جوامع یهودی و فلسطینی در آلبرتا به خشونت در اسرائیل واکنش نشان می دهند

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

امور جهانی کانادا از گزارش‌های مربوط به مرگ یک کانادایی و سه ناپدید شده دیگر مطلع است.

در ادامه این بیانیه آمده است که مقامات کانادایی در اتاوا و تل آویو و رام الله به کار خود برای ارائه کمک های کنسولی فوری به کانادایی های آسیب دیده ادامه می دهند.

1:37 مونترالری در حمله حماس در جشنواره موسیقی اسرائیل کشته شد

بر اساس گزارش دولت اسرائیل، حدود 800 اسرائیلی کشته و بیش از 2600 نفر زخمی شدند. وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که تا روز دوشنبه، تعداد قربانیان به 687 نفر و زخمی شدن 3726 نفر رسیده است.

در حال حاضر حداقل دو کانادایی از جمله بن میزراچی از ونکوور مفقود شده اند.

بنکو گفت که نگران است اگر بمباران در نزدیکی محل فعلی آنها شروع شود به کجا خواهد رفت.

داستان در زیر آگهی ادامه دارد

“کجا میری؟” او گفت. “میدونی، پشت درهای بسته می مونی و امیدواری کسی سراغت نیاد، یا خانواده ات رو به جایی می بری؟ اما کجا رانندگی می کنی؟ نمی دانی چه کار کنی. فکر می کنم انجام می دهی. دولت کانادا در مورد اینکه چه کاری بهتر است انجام دهیم و اگر استراتژی برای ما وجود دارد، خوب است بدانیم.

در حال حاضر، بنکو گفت که او و همسرش در تلاش هستند تا فرزندان خود را ایمن نگه دارند و راهی برای خروج از کشور بیابند.

او گفت: “شما هرگز نمی توانید ایمنی را بدیهی بدانید.” این چیزی است که همیشه باید در نظر داشته باشید زیرا اگر امنیت شما به خطر بیفتد، ممکن است برخی از اتفاقات دیوانه کننده رخ دهد. “

© 2023 Global News، بخشی از Corus Entertainment Inc.

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما