چگونه میتوان Unfold Word درباره لینک سازی خارجی شما

در گذشته نه چندان دور، در حدود سالهای 1395-1396 به قبل، اصلیترین و مهمترین عامل رتبه بندی موتورهای جستجو اعم از گوگل،تعداد بالای بک لینک و تکرار زیاد کلمه کلیدی در آن صفحه بود.یعنی هر صفحه یا سایتی که تعداد بک لینکهایش بیشتر بود (بدون در نظر گرفتن کیفیت لینک)، و در آن صفحه از کلمه کلیدی مورد نظر بیشتر استفاده کرده بود رتبه بالاتری داشت.همین امر باعث شده بود تا بازار سیاه بک لینک فروشان داغ و محتواهای بی کیفیت زیادی در نتایج مشاهده شود.اما گوگل از ابتدا تا کنون در حال آپدیت هسته و الگوریتمهایش بوده و چنین مشکلاتی را به حال خودش باقی نگذاشته است. باید به صورت آهسته اقدام به قطع لینک سازی خارجی بکنیم.اما چه زمانی؟ گوگل میگوید سایتت باید آنقدر خوب باشد تا افراد و سایتهای دیگر خودشان به صورت خودجوش اقدام به لینک دادن بکنند و محتوای شما را به اشتراک بگذارند.گوگل جان حرفت برای ما متین، اما هر چقدر هم خوب باشیم چقدر باید صبر کنیم تا یکی پیدا شود تا به ما لینک بدهد!

در این مطلب، به آموزش مبحث لینکهای خارجی میپردازیم و با راهکارهای بهینهسازی آن آشنا میشویم. xseo.ir لینک سازی خارجی وبسایت این ترتیب، همانطور که در گذشته از پینگ بکها استفاده میشد، از لینکهای خارجی میتوان برای نشان دادن این که شرکت شما از چه شرکت یا محتوایی پشتیبانی میکند و مایل است آن را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارد، استفاده کنید. آموزش ahref را می توانید در این دوره به صورت تخصصی به همراه آموزش ابزار moz مشاهده کنید. بسیاری از دوستان من در حوزه آموزش حرفه ای سئو فقط به موارد on-Page سئو می پردازند و مدام از این مسئله صحبت می کنند که لینک سازی دیگر نیاز نیست و از این جور صحبت ها! در زمانیکه وبلاگ خود را ساختید بعد از تولید محتوا برای وبلاگ میبایست کلمات کلیدی خود را لینک کنید به مقاله مربوطه و با استفاده از نام برندتان نیز میتوانید در این وبلاگ ها برندسازی نمایید. اینکه کدام شبکه اجتماعی برای کسب و کار شما بهتر است، بستگی به کسب و کار شما دارد و با توجه به موارد مختلفی می توانید از مناسب ترین آن ها استفاده کنید و باید در این مورد تحقیق کنید. Post was gener ated with the ​help of GSA C ontent Gener at᠎or Demov​er​sion​!

اینجا ما باید ببینیم خود افرادی که او را معرفی کردهاند چقدر معتبر هستند.هر چقدر معرفی کنندگان معتبرتر باشند حرفشان نفوذ بیشتری دارد و فرد معروف را معروفتر و معتبرتر میکند.حالا همین مثال در دنیای مجازی و کار خودمان اینگونه میشود که هر چقدر بیشتر از سایتهای معتبر (نزد گوگل) لینک بگیریم، سایت ما نیز معتبرتر خواهد بود.لینک گرفتن از سایتی که چندین سال است فعالیت خوب دارد و اعتماد گوگل را جلب کرده قطعاً بهتر و موثرتر از گرفتن لینک از سایتی است که چندماه است فعالیت میکند و هنوز خودش جایگاه و اعتبار خوبی ندارد. خب در اینجا باید بگویم که درست است لینک سازی خارجی عامل مهمی است اما همه چیز نیست.اینطور نیست که محتوا را بیخیال شویم و فقط دنبال ایجاد بک لینک باشیم تا رتبه بگیریم.عوامل مختلفی با تاثیرهای کوچک و بزرگ، در جایگیری سایتمان در نتایج موتورهای جستجو تاثیر گذار هستند.وجود تمام این عوامل در کنار هم و میزان کیفیت آنهاست که تعیین میکند چقدر رشد یا نزول در رتبهبندی داشته باشیم. از ایجاد محتوای یتیم جلوگیری میکند و به همه صفحات ارزش و اعتبار میبخشد. پیوندهای Dofollow یک نوع بک لینک هستند که همه به دنبال دستیابی به آن می باشند.

 Po᠎st w​as c reat​ed  by GSA C​on​tent Gen᠎erator Dem over​sion .

2) تابلو عکس: در فرایند ساخت تابلو های عکس بعد از چاپ یک تصویر آن را به وسیله چسب های مخصوص روی یک چوب یا فلز یا کارتون معمولاً قرار میدهند، خیلی از افرادی که سوال تابلو شیک از کجا بخرم را دارند سراغ تابلو عکس میروند. فرایند خزیدن را برای رباتها تسهیل و تسریع میکند. وب سایت نوپای 7 بک لینک اقدام به فروش بک لینک دائمی و موقت میکند. حال لینک خارجی، به لینکهایی گفته میشود که کاربر را از یک دامنه، به دامنه دیگری میبرد. زمانی که اینقدر خوب عمل کردهایم و جایگاه خوبی داریم، و محتوایمان اینقدر خوب است که کپی میشود و به اشتراک گذاشته میشود.حالا همانطور که گوگل دوست داشت اتفاق افتاده است و بک لینک ها به صورت دستی ایجاد نمیشود و سایتهای دیگر به صورت خودجوش و داوطلبانه این کار را برایمان انجام میدهند. شما هم میتوانید به سایتهای دیگر لینک بدهید که در اصطلاح سئو به آن OutBound Link یا لینک خروجی گفته میشود.و همچنین به لینکهای ورودی (لینک سایت ما در سایتهای دیگر) ، Inbound Link گفته میشود. این کار میتواند در طبیعی جلوه دادن لینکهای شما کمک کند و ارزش بک لینکهای شما را بیشتر کند. در این محتوا به طور کامل در رابطه با بک لینک، اهمیت آن، چگونگی عملکرد آن و انواع موجود در دنیای دیجیتال مارکتینگ توضیحاتی خدمت شما ارائه دادیم.

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

پاربرگ سایت

تماس با ما