ser24banner

لیگ اروپا: رنجرز خارج از خانه بروسیا دورتموند را 4-2 چکش کرد

[ad_1]

رنجرز روز پنجشنبه (18 فوریه) در خارج از خانه مقابل بوروسیا دورتموند به پیروزی خیره کننده 4-2 دست یافت تا هدایت مرحله حذفی لیگ اروپا را بر عهده بگیرد. یک پنالتی از جیمز تاورنیر باعث شد تا تیم گلاسکو در دقیقه 38 پیش بیفتد تا اینکه آلفردو مورلوس مهاجم کلمبیایی در دقیقه 41 برتری خود را دو برابر کرد و از فاصله نزدیک به دنبال یک روال خوب کار شده در کرنر با ضربه زدن ضعیف دورتموند آسانتر شد.

اولین ضربه کوبنده جان لاندسترام از خارج از محوطه جریمه رنجرز در سرزمین رویایی در دقیقه 49 هر چند جود بلینگهام، هافبک تیم ملی انگلیس در دقیقه 51 به سرعت یک گل را به ثمر رساند و از بیرون محوطه جریمه به تور کوبید تا میزبان جای پایی داشته باشد. بازی

رنجرز فرصتی برای پاسخ دادن نداشت و برتری سه گل خود را در دقیقه 54 با گل به خودی دان اکسل زاگادو، مدافع دورتموند بازگرداند، که ضربه مورلوس پر جنب و جوش را دور از دسترس گرگور کوبل دروازه بان منحرف کرد.

دورتموند برای بازی برگشت هفته آینده در ایبروکس با پرتاب رافائل گوئریرو در دقیقه 82 امید خود را حفظ کرد، در حالی که مدافع متس هوملز سعی کرد در وقت های تلف شده یک گل دیگر را به عقب برگرداند اما فقط توانست یک شوت نافرجام ایجاد کند که از بالای دروازه عبور کرد.

کاهش ظرفیت به دلیل محدودیت‌های ویروس کرونا باعث ایجاد جوی آرام در سیگنال ایدونا پارک شد و تنها 10000 هوادار در استادیوم حضور داشتند که یکی از جایگاه‌ها به دلیل سر و صدایی که از آن به عنوان دیوار زرد نامیده می‌شود. شاگردان جیووانی فن برونکهورست از تعداد تماشاگران خانگی کمتر استفاده کردند و در برابر دورتموند، که در رده دوم بوندسلیگا قرار دارند و معمولاً در خانه بسیار قابل اعتماد هستند، با 12 پیروزی از 15 بازی خانگی خود در لیگ و اروپا، کاملاً برتر بودند.

آن‌ها هنوز ارلینگ هالند، بهترین گلزن مصدوم را از دست داده بودند، که می‌توانست به موقع برای بازی برگشت بازگردد، جایی که 50000 هوادار قرار است در ایبروکس با ظرفیت کامل جمع شوند و امیدوارند تیم خود را در برابر یکی از قدرت‌های اروپایی کامل کند.



[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما