چگونه لوستر درست کنیم

در حالی که خود لوستر یک پروژه DIY نیست، نصب آن می تواند باشد. تمام جزئیات مربوط به نحوه انجام این پروژه DIY میز کوچک را از اینجا دریافت کنید. نحوه دوخت روکش کوسن را از اینجا بیاموزید. آموزش نقاشی صندلی های تزئین شده با طلا را از اینجا دریافت کنید. لوستر را با بازگشت رایگان و تحویل سریع دریافت کنید. ما بهترین سیاست بازگشت 90 روزه را برای تمام وسایل روشنایی و پنکه های سقفی ارائه می دهیم. نورپردازی آپارتمان جدید شما باید در بالای لیست کارهایی که باید انجام دهید، باشد. از بالا یا پایین، نورافکن ها بر روی زیباترین اقلام خانه شما می توانند به آپارتمان شما کمک کنند که بدون کار زیاد شیک به نظر برسد. اگر پیمانکار ابتدا یک سوراخ را برش دهد و شما نیاز داشته باشید چیزی را که دوست دارید پیدا کنید که مناسب باشد بسیار سخت تر است. اگر پس از راه اندازی لامپ ها همچنان به نور بیشتری نیاز دارید، به خرید چراغ های پری فکر کنید. آن پنجره‌های کف تا سقف که باعث می‌شوند شما آپارتمان فعلی‌تان را دوست داشته باشید، گاهی اوقات می‌توانند طاقت‌فرسا باشند، به‌خصوص اگر هیچ پرده یا پرده‌ای برای کنترل میزان نوری که در هر زمان به خانه‌تان وارد می‌شود ندارید.

The Price Of The Chandelier

در هر روز، خریداران ممکن است شامل یک معمار که به دنبال درهای فرانسوی عتیقه است، یک طراح که تلاش می کند یک سینک رترو صورتی برای تمجید از حمام قدیمی دهه 60 پیدا کند، یا پدربزرگ و مادربزرگ هایی که خاطرات گذشته را به یاد می آورند. صورتی برای عقرب با زنانگی همراه خواهد بود. به خاطر داشته باشید که منبع نور در کجا قرار دارد، رنگ دیوارها و اثاثیه چیست و چه نوع سایه ای که نور می پوشد، تفاوت را ایجاد می کند. وقتی پس‌زمینه روکش‌دار را در اتاق ناهارخوری‌ام ایجاد کردم، سعی می‌کردم یک نقطه کانونی اضافه کنم که فضای غذاخوری را متمایز کند. به عنوان مثال، تمام نور را در اتاق نشیمن خود قرار ندهید، در حالی که از توجه به گوشه غذاخوری خود غافل هستید.

Buy A Chandelier

علاوه بر این، از سایه هایی برای جلوگیری از نور افراطی نیز استفاده می شود. پرفروش‌ترین مدل‌های لوستر سایه‌دار عبارتند از: لوستر شیشه‌ای نیکل برس‌شده Kichler Dover، لوستر کوتاه برنزی آنتیک Quoizel Kami 3 نوری، لوستر ساتن نیکل و کروم درام ساتن Feiss Prospect Park، لوستر کوچک Quoizel Asheville با لامپ‌های کم‌نور Celest-Quizel. با لامپ های رشته ای، لوستر 6 نوری فیس جونا کروم با میله پایین، چراغ آویز کریستال جزیره آشپزخانه Quoizel Infinity، لوستر نیکل برس خورده Kichler Brinley با لامپ های رشته ای، Minka Lavery Studio 5 برنز روکش 3-light Mardenkachandels با لامپ های شمعدانی و لوستر 5 نوری Feiss Loras با سایه های شیشه ای شفاف. آیا به دنبال یک شمعدان فرفورژه، نیکل مسواک زده، یا شمعدان برنزی پرآذین برای آویزان کردن بالای میز ناهارخوری خود هستید؟ یکی را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری یا ورودی خود آویزان کنید.

اطلاعات محرمانه Buy A Chandelier که فقط کارشناسان از وجود آن اطلاع دارند

هر چه اتاق بالاتر باشد، فاصله بین لامپ و سقف می تواند بیشتر باشد. اگر یک دیوار به نظر کار زیاد می رسد، می توانید مبلمان (به جای دیوارها) را نیز نقره ای رنگ کنید، مانند میز گلم مادر من. من حتی نمی توانم به شما بگویم که چقدر از این نکات قدردانی می کنم. امروزه می توان آن را در آنجا دید، دقیقاً همانطور که برای تقریباً 200 سال در اولین مکان خود ایستاده بود – حتی با دودکش و شومینه های بزرگش. دان شورت، مالک West End Architectural Salvage در Des Moines می‌گوید: «من فکر می‌کنم بسیاری از مردم از این که فکر کنند چیزی باکیفیت است، پول خوبی برای آن صرف می‌کنند، خسته شده‌اند، و چند سال بعد آن را تحمل نمی‌کند. الیزابت اسکالیس، بنیانگذار Architectural Salvage در سن دیگو، می گوید: «من عاشق این هستم که نمی توانید مشتریان را سوراخ کبوتر کنید. و واقعا نمی توانید بگویید که آنها از سنگ مرمر مصنوعی ساخته شده اند. باغ، عرشه و پاسیو: اقلام منحصربه‌فرد برای اتاق‌های بیرونی شما فراوان هستند، از جمله مجسمه‌ها، کوزه‌ها، نرده‌ها، دروازه‌ها، قطعات سفالی، نیمکت‌ها و فواره‌ها. فلز تزئینی: قلع، بادگیرهای مسی، دروازه‌های فرفورژه و توری‌های برنزی تنها تعدادی از اقلام فلزی موجود هستند.

ساکنان شهرها چیزهایی مانند شیشه های هنری یا آینه های بزرگ قاب شده با قلع سقفی تغییر کاربری داده شده را می ربایند تا از آنها به عنوان دکوراسیون استفاده کنند، در حالی که صاحبان اتاق های زیر شیروانی و کانکس برای کفپوش های زیبا به دلیل حس گرما و نوستالژی آن ارزش قائل هستند. در قلب هر شاهزاده خانمی، لمس ظریف و شاهانه ای که یک لوستر کوچک به فضا می دهد را دوست دارد. برای شروع، چراغ های لوستر Kalco معمولی تزئینی با لمس روستایی، توسکانی یا جذابیت انتقالی است. اطمینان حاصل کنید که یراق به خوبی در فضا قرار می گیرد تا از ریختن جریان دکور دیگر خود جلوگیری کنید. گزینه‌های باتری‌دار نصب آن را در هر مکانی آسان می‌کنند، به این معنی که برای داشتن این ظاهر نیازی به مشکل سیم‌کشی ندارید. و هیچ یک از تغییرات اتاق دیگری که اخیرا انجام داده ام (دانه، دفتر خانه، اتاق ناهارخوری، حمام مهمان) هم نبوده است. بسته به شکل، اندازه و مقیاس اتاق خود، به جای یک مبل بزرگ، از دو صندلی عاشقانه یا میز صندلی استفاده کنید. اکنون طراحان چراغ‌های رشته‌ای با لامپ‌های بزرگ، رشته‌های مشکی یا نقره‌ای و ظاهری شیک و مدرن ارائه می‌دهند.

و، یک پنکه گرد و غباری فقط زشت است! به دنبال چند لامپ هنری با سخت افزار مشکی یا فلزی باشید تا از سقف آویزان شوید. این همچنین پرده‌ها را بلندتر می‌کند تا بتوانید آن‌ها را به سقف آویزان کنید (که راه دیگری برای لوکس‌تر جلوه دادن اتاق شماست). اما می‌توانید با اضافه کردن آن در لبه تخت یا بالای میز کنار تخت، یک پروژه DIY بیشتری انجام دهید. اگر من این آموزش را قبل از اتمام حمام خود دیده بودم، می توانید شرط ببندید که پروژه DIY دیگری را در لیست داشتم! در جایی که کرسلیا می تواند رویاهای دلپذیر بیافریند، دارکرای به رویاها می رود و باعث می شود که هدفش کابوس های مداوم ببیند. و لازم نیست گران باشد!

کار با آن آسان است و روکش زیبایی به آن اضافه می کند که خیلی برنجی به نظر نمی رسد. آنها روی میزهای غذاخوری و جزایر آشپزخانه عالی به نظر می رسند. من آنها را فقط روی پیشخوان آشپزخانه دوست دارم. آشپزخانه و حمام: دو اتاق بازسازی‌شده خانه، نجات‌گران را در عرضه ثابتی از کاشی‌های قدیمی و قدیمی، شیرآلات، لوازم خانگی، سینک، توالت، وان، و روشنایی نگه می‌دارد. ما همیشه دوست داریم ببینیم که اجاره‌کنندگان چگونه مسائل روشنایی خود را حل می‌کنند. اما با نگاهی به دکوراسیون حمام اصلی اخیرم (که من آن را دوست دارم!)، قطعاً این کشور نیست! اگر به دنبال راه‌هایی برای اضافه کردن سبک و زیبایی به خانه خود هستید، اما نمی‌خواهید پول زیادی خرج کنید، این ایده‌های دکور خانه ساده و زیبا ممکن است درست باشد. به عنوان یک یادداشت جانبی، این شمع ها به این سمت آمدند، اما آویزان کردن یک کریستال روی یک روبان و بستن آن به دور شمع، یک پروژه DIY آسان است. لوسترهای کریستالی تنوع زیادی دارند. چسباندن آهن‌ربا به پایین دستگیره‌های کریستالی، آن‌ها را به پین‌های تابلو اعلانات مغناطیسی تبدیل می‌کند. برخی از خانه های اجاره ای تعداد محدودی پریز برق دارند و سیم کشی مجدد خانه شما به عنوان یک اجاره کننده گزینه ای نیست.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما