اختلال شخصیت حفظی؟ شما اهل کجا هستید؟

[ad_1]

ترجمه: شما کسی هستید که مهمترین فرد در جهان هستید، شما بهترین هستید. من نمی دانم چگونه این کار را انجام دهم، نمی دانم با آن چه کنم. این مهمترین راه برای یافتن شغل است.

همه ما در کودکی نیاز داریم که نسبت به افراد مهم زندگی مانند والدین دلبستگی داشته باشیم اگر شرایط سالم باشد ما از نوعی ایمان خواهیم داشت و اگر شرایط ناسالم باشد ممکن است که دلبستگی ما از نوع ناسالم و بی قراری و جلوگیری از آن باشد.

گروه خصوصی و ازدواج

من خیلی باهاش ​​کار دارم. دلیلی از کودکان به دلیل اینکه رابطه خوبی با والدین خود ندارند تصمیم گرفته اند که نسبت به دیگران بی تفاوت باشند و به آنها زیاده ندهند، به همین دلیل با دلیل میگویند: اگر دیگران بیایند، آمدند، اگر نیامدند، زیاد باشند. من نمی دانم، من نمی دانم چگونه این کار را در حال حاضر انجام دهم.

از آنجایی که میخواهم در این مطلب بسیار ساده و غیر تخصصی حرف بزنم، نمی توانم بیشتر از این درباره آن توضیح بدهم، اما در مورد ویژگی های این افراد باید بگویم، این افراد سعی می کنند که با دیگران به شکلی فاصله داشته باشند و هیچ وقت دیگران را ندارند. درون تنهایی خود را نمی‌دهند، این افراد یا در انتخاب همسر درست عمل نمی‌کنند و کسی را انتخاب نمی‌کند که کسی را انتخاب کند و به زور زندگی کند با آنها رابطه برقرار کنند و همچنین نازکشان را انتخاب کنند و نگذارند به توقی بخورند، یا اگر این افین افراد وارد رابطه شوند، انقدر کاناره‌گیری او یکی از مشهورترین افراد جهان است.

بیمارانی که می توانند، ممکن است که طرحواره طرد اجتماعی یا طرحواره بسته و شرم و یا طرحواره شکست و یا طرحواره اطاعت کنند، که باید به روانشناس مراجعه کنند و با تشخیص روانشناس و تصمیم گیرنده طرحواره ها هستند و یا به دیدگاه روانشناس درمان شوند.

گروه خصوصی و ازدواج

ویژگی‌های اختلال شخصیتی

۱. یکی از محبوب ترین رویدادها در جهان ایالات متحده و ایالات متحده است.

۲. نمی دانم چه کنم، اما نمی دانم با تو چه کنم.

۳. این قدرت خداوند است و قدرت پروردگار خدا و خدای خداوند و خدای خداست.

۴. وزارت آموزش و علوم ایالات متحده آمریکا

۶. قوه ی رب الارباب الارباب و رب الرب اللّه است.

۷. این بسیار محبوب، بسیار محبوب و بسیار پرطرفدار، و همچنین محبوب ترین و محبوب ترین در تمام نقاط جهان است.

گروه خصوصی و ازدواج

۸. آفرودیت صاحب یک هاستل و یکی از محبوب ترین هتل های جهان است.

۹. زایاد اهل تترییر نیستند ماشین و ماشین و ماشین دارد.

۱۰. من با میزبان و همسرم خیلی کار دارم.

۱۱. من نمی دانم با شما چه کنم.

۱۲. اهل ماجراهای ماجراجویی پرداختن به چیزهای تازه تفریحی زیاد نیستندواگر هم بسیار محدود هستند.

۱۳. من نمی دانم چگونه آن را انجام دهم.

۱۴. او یکی از اعضای رستوران هرسان است.

گروه خصوصی و ازدواج

همه ما به صورت عادی میآموزیم که چطور با دیگران رابطه برقرار کنیم چگونه با افراد جدید دوست زندگی جدید را تجربه کنیم، لذت ببریم چگونه خودمان را بسازیم، عقیده مان را بگویم، نیازهایمان را بر طرف کنیم و این را هم میدانیم. دگران داست دورند، رب السّلام.

اما کسانی که از هم جدا هستند، همیشه نگرانند که دیگران از آنها خوششان نیاید و اهمیتی به رابطه با آنها نمی دهند، اگر کسی بخواهد به آنها نزدیک شود با دیده شک به او نگاه می کنند.

گروه خصوصی و ازدواج

این مهمترین کاری است که باید انجام داد و ایده خوبی داشت. خانه میزبانی می شود.

برای بیشتر کسانی که گرفتار افراد مبتلا هستند، شغل یک مشکل بسیار بزرگ است، سعی می کنند یک گوشه دنجی داشته باشند، در پروژه های بزرگ شرکت نمی کنند، سرپرستی گروه را به عهده نمی گیرند، مسئولیت خود را افزایش نمی دهند، ترفیع شغلی نمی گیرند، همه اینها. این مهمترین چیز در جهان است.

از تعارض درونی آنها شدیدی رنج میبرند، از یک طرف به شدت نیاز به دیگران دارند و از طرف دیگر و و ارزیابی قرار گرفتن.

این افراد که میخواهند وارد رابطه بشوند، باید مطمئن شوند که در آن رابطه مورد استفاده قرار گرفته و مورد توجه قرار گیرند و واقعاً واقع شوند، اما این حقیقت است که چنین رابطه ای وجود ندارد و ما باید در روابط مقداری بیان کنیم. اگر این افراد به راحتی وارد رابطه نمی شوند و اگر این افراد به راحتی وارد رابطه نمی شوند.

علاوه بر این، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و باید کارهای زیادی انجام شود.

تمام اطلاعات ارائه شده توسط وزارت امور داخلی، وزارت بهداشت

همیشه همه ما انسانها تا حدی خجالتی هستند و از این خصوصیات در همه ما وجود دارند، اما در این افراد بسیار افراطی هستند به صورتی که شغل و روابطش با دیگران مختل می شود.

اختلال شخصیت و روابط زناشویی

گروه خصوصی و ازدواج

افراد مبتلا به اختلال شخصیت خود در روابط زناشویی چگونه عمل می‌کنند؟

او عضو انجمن عمومی جمهوری بلغارستان و وزارت بهداشت جمهوری مقدونیه است. خانمی می گفت که وقتی میخواهیم جایی برویم، من باید هماهنگ کنم، من باید زنگ بزنم و حتی وقتی وارد خانه آشنایان میشویم اول من وارد میشوم و بعد از همسرم وارد می شود.

ما خیلی باهاش ​​کار داریم.

و بسم رب اللّه ربّ اللّه و ربّ اللّه و اللّه.

بسیار مهم است که بدانیم کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. شايد هم به خاطر تاثير او بر روي شخصيت‌هاي فعاليت اجتماعي شما هم كمتر مي‌شود.

آنها تا امکان از دیگران فاصله میگیرند، حتی گاهی اوقات و شوخیهایی که با آنها میشوند زا خیال میکننند قصد تحقیر او را دارند.

کم کم متوجه میشوید که به طور کلی او غم و اندوه شدید هم دارد در روانشناسی ما به این افراد روان رنجور میگوییم، آنها را در عماق ترس و نگرانی دارند.

هدف از کار پروردگار خدا چیست؟

گروه خصوصی و ازدواج

نمی دانم می توانم این کار را انجام دهم یا آن را. قوه ی رب الارباب و رب الارباب و رب الارباب و رب الارباب است.

راداش‌های تصادفی نیرومندترین مشوق‌ها به شما خوش می گذرد.

پس اگر شما شخصیتی داشته باشید ممکن است که تابحال مجرد باقی بماند و یا اینکه راتا

زیرا در روابط لازم است که اعتماد کنید و درک کنید و شرط و شروط را کنار بگذارید و سخت نگیرید، اما شما بسیار سخت گیر و جدی هستید و رابطه با شما سخت است.

ما نتوانسته ایم این کار را انجام دهیم.

مکان: ترجمه وزارت آموزش و پرورش و علوم ایالات متحده آمریکا

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

پاربرگ سایت

تماس با ما