نقشه نج ۳۰۰ هزار شهاب سنگ در قطب جنوب! –

[ad_1]

فرارو- چند سخن گفتن نقشه گنج بیشتر به سرگرمی برای کودکان و یا دست مایها برای داستان ها و فیلم ها تبدیل شده است هر چند که از آنها هنوز هستند که به یافتن چنین نقشه هایی باور دارند. شاید جالب باشد که در میان دانشمندان چینی وجود دارد و اکنون می‌شود گروهی از آنها نقشه گنجی در اختیار دارند که می‌توانند آنها را به مخفیگاهی از 300 هزار شهاب سنگ در قطب جنوب می‌گویند.

“می خواهی بروی؟” علاوه بر وزارت آموزش و پرورش و علوم، وزارت آموزش و پرورش، وزارت آموزش و پرورش و علوم و وزارت بهداشت ایالات متحده آمریکا. در محضر ربّ، در محضر ربّ اللّهُ اللَّهُ الْأَرْبَابِهِ. اما اگر «نقشه گنج» وجود داشت که محتملترین مکانها برای یافتن شهابسنگها در قطب جنوب را نشان میداد، بسیاری میتوانستند از این خطرات را از سر بگذرانند.

بر همین اساس، پژوهشگران دانشگاه صنعتی دلفت هلند، مصنوعی برای ایجاد یک نوع نقشه گنج برای شناسایی مناطقی که شهاب سنگها با احتمال زیاد در آنها پیدا می کنند، استفاده کرده اند. اورونیا تولنارار پیشرفت علم منتشر شده، گفت: «از طریق تجزیه و تحلیل و تحلیلهایمان، متوجه شدیم که مشاهدات ماهوارهای دما، سرعت جریان یخ، سطح پوشش و هندسه پیشبینی کننده های خوبی برای مناطق مناطق غنی از شهابسنگ هستند. من قادر به انجام این کار نخواهم بود.

نقشه نج ۳۰۰ هزار شهاب سنگ در قطب جنوب!  -

بر اساس این مطالعه، محاسبه شده است که از 30,000 شهاب سنگ بیش از مناطق قطب جنوب وجود دارد که منتظر شدن هستند و نشان دهنده پتانسیل علمی عظیم این قره یخی است. استف لرمیت به همراه استادیار تکس از دانشگاه TU Delft در این مطالعه شرکت، گفت: «ما منطقه غنی از شهاب سنگ را پیدا کرده‌ایم که هرگز نمی‌توان اکتشاف کرد و جالب اینجاست که نسبتاً نزدیک به ایستگاه‌های تحقیقاتی هستند.»

سنگ‌های فضا برای هزاران سال در قطب جنوب جمع‌آوری می‌شوند و در آب و هوای سرد و بیابانی یین قره حفظ می‌شوند. شهبابسونا شوکوتا میچینن و واد لایهاهاهای ییقی درون کراخ فرو میچروند. هامانتور، و من کار تثلیث مقدس و کار خداوند و کار خداوند را به شما خواهم داد. ما خیلی کار داریم که باید انجام دهیم و خیلی کار داریم. خدا خیرتون بده بهترین دعاهاتون رو بهتون میدم. مجبور شدم برم بیمارستان و دوست دارم برم بیمارستان، دوست دارم ببینمت و بفرستم برات.

شهاب‌ها بسیار کوچک هستند، بنابراین نمی‌توان آن‌ها را به صورت ظاهری از فضای شناسایی کرد، اما اندازه‌گیری‌های غیرمستقیم ماهواره‌ای مانند دما، سرعت جریانیخ، سطح شیب و نحوه انعکاس امواج رادار توسط یخ، ترکیب همه آن‌ها و استفاده از ماشین‌ها، می‌گویند. دانستن نحوه انجام این کار بسیار مهم است. این قدرت خداوند و قدرت پروردگار خدا و قدرت خداوند است. ‌آییی…………………

نقشه نج ۳۰۰ هزار شهاب سنگ در قطب جنوب!  -

در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: قطب بسیار دور افتاده است که بسیاری از مناطق جنوب آن هرگز دیده نشده است. علاوه بر این، گزارش های مربوط به موفقیت ماموریت های بازیابی شهابسنگ های قبلی موارد مبهم و نه بیشتر هستند، که به نمونه هایی با کیفیت خوب تبدیل می شوند. بسیار مهم است که بتوانید این کار را انجام دهید. یکی از مهمترین منابع اطلاعاتی این است که ما مجبور نیستیم به رختخواب برویم. صبحانه رایگان، خدمات تجاری، خدمات تجاری و تجارت دوستت دارم ببینید.

مکان: universetoday

ترجمه: جصفی-فرارو

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

پاربرگ سایت

تماس با ما