ser24banner

رئیس جمهور رام نات کوویند از تیپو سلطان به دلیل استعفای BJP تمجید کرد: سانجی راوت

[ad_1]

بمبئی: سانجی راوت، رهبر شیو سنا، روز پنجشنبه از حزب بهاراتیا جاناتا (BJP) پرسید که آیا از رئیس جمهور رامنات کوویند می‌خواهد استعفا دهد، زیرا او در مجمع کارناتاکا در سال 2017 از تیپو سلطان به عنوان یک “جنگجوی تاریخی” و “جنگجوی آزادی” تمجید کرد.

بیانیه راوت پس از اعتراض BJP و باجرانگ دالی به تصمیم دولت ماهاراشترا مبنی بر تغییر نام مجموعه ورزشی بازسازی شده در بمبئی به نام حاکم قرن هجدهم تیپو سلطان میسور صادر شد.

راوت به رسانه های بمبئی گفت: “رئیس جمهور کوویند از کارناتاکا بازدید کرد و تیپو سلطان را به خاطر یک جنگجوی تاریخی و یک مبارز آزادی ستایش کرد. پس آیا شما استعفای رئیس جمهور را می خواهید؟ BJP باید آن را توضیح دهد. این یک درام است.” .

وی افزود: “BJP فکر می کند آنها تنها کسانی هستند که دانش تاریخی دارند. همه نشسته اند تا تاریخ جدیدی بنویسند، این مورخان اینجا هستند تا تاریخ را تغییر دهند. ما در مورد تیپو سلطان می دانیم، لازم نیست از BJP درس بگیریم.” . .

“اگر آنها می گویند که نام آن تیپو است و آنها این کار را انجام می دهند و آن را انجام می دهند، بگذارید باشد، بگویند همه چیز برای آنها نیست. دولت قادر است تصمیم بگیرد. تاریخ جدیدی ننویسید. می توانید به تلاش برای تغییر تاریخ ادامه دهید. او گفت: “اما کار نخواهد کرد.”

تلویزیون مستقیم



[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما