ser24banner

مجرم لاخیمپور خری و حامیان آنها را به زندان می فرستد: آخیله یداو از دولت UP بخاطر وثیقه آشیش میشرا انتقاد می کند

[ad_1]

دهلی نو: چند روز قبل از مرحله سوم رای گیری در اوتار پرادش، آخیله یداو، رئیس حزب سامجوادی، روز چهارشنبه (16 فوریه) به حزب حاکم BJP حمله کرد و دولت ایالتی را به دلیل اعطای وثیقه به پسر آجی میشرا تنی، وزیر اتحادیه، هدف قرار داد. آشیش میشرا، در پرونده خشونت لخیمپور خری.

یداو در یک نشست انتخاباتی در ایالت اورایای ایالتی مورد نظر، قول داد که وقتی حزب او انتخاب شد، “اطمینان حاصل کنند که مجرم و محافظانش به زندان خواهند رفت”.

PTI به نقل از مقام ارشد SP گفت: “پسر وزیری که کشاورزان را زیر پا گذاشت از دادگاه وثیقه گرفت. دولت آنطور که باید این پرونده را پیگیری نکرد.”

وی افزود: «اس پی به همه شما اطمینان می‌دهد که دولت ما می‌آید و وقتی آمد، پرونده به گونه‌ای پیگیری می‌شود که نه تنها کسی که جان کشاورزان را گرفت، بلکه حامیان آنها نیز به زندان خواهند رفت».

آشیش میشرا متهم حادثه 3 اکتبر لاخیمپور خری است که سال گذشته هشت نفر از جمله چهار کشاورز و یک روزنامه نگار کشته شدند. دادگاه عالی الله آباد اخیرا پس از دستگیری مشرا در اکتبر سال گذشته، قرار وثیقه صادر کرد.

یداو در واکنش به یوگی آدیتیانات، وزیر ارشد UP به دلیل حمله BJP به او برای نظم و قانون در دوران حکومتش، گفت: “باباجی بیشترین اتهامات را مطرح می کند اما کار دولت آنها را نیز ببینید. آیا IPS فرار نمی کند؟” تاجر به نام اخاذی توسط پلیس مورد ضرب و شتم قرار نگرفت و او را کشته؟

رئیس سابق UP افزود: “در جهانی که یک “دارنا” مسالمت آمیز توسط کشاورزان در جریان بود و یک جیپ می آمد و آنها را زیر پا می گذاشت، حادثه ای مانند لاخیمپور وجود نداشت.”

مرحله سوم رای گیری در UP در 20 فوریه و آخرین مرحله در 7 مارس برگزار می شود. نتایج در 10 مارس اعلام می شود.

همچنین بخوانید: “از BJP حمایت کنید یا با بولدوزرها روبرو شوید”: Telangana BJP MLA به رای دهندگان اوتار پرادش هشدار می دهد و اخطار کمیسیون را دریافت می کند

(با ورودی های آژانس)

تلویزیون زنده



[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما