Google Analytics مجموعهای از عملکردها را برای کمک به ما در بهینهسازی لینکهای وبسایت ارائه میدهد، از جمله امکان فهرست بندی و پیگیری تمام لینک سازی خارجی. زمانی که با استفاده از یک لینک در وب سایتی دیگر مشتریان شما افزایش پیدا کند؛ ناخودآگاه ترافیک ورودی سایت شما بالاتر می رود و این همان تأثیر لینک سازی خارجی است. https://xseo.ir/link-building/ از نکات مهمی که در زمینه بهبود سئو باید به آن دقت کنید و باعث بهتر شدن رتبه سایت میشود، لینکهای داخلی، خارجی و بکلینکها هستند. آیا خرید بک لینک واقعا روی سئو سایت تاثیر گذار است؟ سایتهایی مثل MOZ که در زمینه تحلیل وبسایتها کار میکنند با ارزیابی سایت به شما نشان میدهند چه سایتهایی به محتوای شما بکلینک دادهاند و چه صفحاتی از سایت فاقد لینک داخلی هستند. علاوه بر این، در هنگام جستجو از این قاعده برای نمایش نتایج صفحه اول استفاده میشود. اگر بک لینک های قوی و با کیفیت دریافت کنید، به مرور زمان جزو نتایج صفحه اول گوگل خواهید بود.
اگر سایتی، لینک سایت شما را در صفحات خود قرار دهد، یک لینک خارجی برای آن سایت است و برای شما یک بکلینک خواهد بود! کاربران از طریق بک لینک داخلی براحتی می توانند بین صفحات یک طراحی سایت جابجا شوند. صفحاتی که بیشترین لینک های خارجی را داشته اند محبوب ترین ها محسوب می شوند. اگرچه ممکن است این ترفند در کوتاه مدت جواب بدهد اما مطمئن باشید گوگل به سرعت متوجه این موضوع، خواهد شد؛ بنابراین توصیه می کنیم اگر به فکر لینک سازی هستید؛ به جای لینک های مصنوعی و ضعیف آن هم با تعداد بالا، به سراغ لینک های معتبر اما با تعداد کمتر بروید تا بتوانید نتیجه بهتری از لینک سازی، بگیرید. همینطور اگر سؤالی در خصوص لینک خروجی چیست در ذهنتان وجود دارد، در بخش نظرات مطرح کنید تا ما در کمتر از 24 ساعت به آن جواب بدهیم. صفحهای که لینکهای معتبری دارد، به عنوان محبوبترین صفحه انتخاب میشود. صفحات نباید بدون لینک باشند: در سایت نباید صفحهای فاقد لینک وجود داشته باشد و باید ترکیبی از بکلینکها، لینکهای داخلی و خارجی استفاده شده باشد. This article was created by GSA Content Gener ator Demoversion!
رپورتاژ گرفتن از سایت های معتبر یکی از متداول ترین روش های لینک سازی خارجی در جهت افزایش رتبه سایت می باشد. https://xseo.ir/ زیر نمونهای از یک لینک داخلی است. همانطور که اشاره شد یکی از مهمترین عوامل در رتبه بندی سایت ها همان تعداد بک لینک های باکیفیت است. یکی از مهمترین نکاتی که سئوکاران روی آن تاکید زیادی دارند لینکهای داخلی است. از طرفی نباید فراموش کرد که بک لینک یکی از اساسیترین ارکان سئو نیز بوده و بدون توجه به آن، بخش مهمی از فرآیند سئو نادیده گرفته میشود. این معیار از این ایده ناشی می شود که لینک های خارجی یکی از سخت ترین استراتژی ها برای دستکاری هستند و به راحتی توسط متخصصان سئو و یا صاحبان سایت قابل دور زدن نیستند. شایان ذکر است که انتشار یک رپورتاژ یا محتوای اسپانسر شده با تیتر خبری چشم نواز در صفحه اول سایته های قدرتمند می تواند موثرتر از همه روش های بازاریابی دیجیتال از جمله تبلیغات پرداخت به ازای کلیک یا تبلیغات گوگل باشد. آنها این پیوندها را پیگیری می کنند تا بتوانند در هر بازدید از آنها به عنوان صفحات مربوطه استفاده کنند و به آن ها امتیاز بدهند. این که آیا گوگل این وب سایت ها را منبع اخبار و تولید محتوای دست اول می داند یا به عنوان مرجع دامنه.
وب سایت هایی که اعتبار بالایی ندارند؛ تنها انرژی و هزینه شما را به هدر می دهند و نمی توانند برای شما سودآوری لازم را داشته باشند؛ بنابراین توصیه می شود تنها وب سایت هایی را برای این کار انتخاب کنید که آتوریتی یا اعتبار دامنه بالایی دارند. حتی برای سایت های بزرگ هم این روش پیشنهاد نمی شود. این لینک ها ممکن است لینک هایی از وب سایت شما به وب سایت دیگری برای ارائه اطلاعات اضافی به خوانندگان باشند، یا ممکن است لینک هایی از وب سایت شما به یک برنامه و اپلیکیشن مرتبط باشد. اگر با اصول ساخت بک لینک یا اصلا سئو خارجی آشنا باشید، به خوبی میدانید که لینک گرفتن از چنین سایت هایی، صرفا باعث کاهش رتبه وب سایت شما میشود و نتیجه مناسبی برای تان ندارد. لینک داخلی چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟ اکنون که تا حدودی با چیستی و چرایی بک لینک و تاثیرگذاری آن بر سئو آشنا شدیم، اکنون باید ببنیم که بکلینکها را چگونه باید دریافت کنیم؟ پیوندهای داخلی و خارجی جزء مهمی از یک استراتژی SEO قوی هستند و به افزایش قدرت رتبهبندی سئو وبسایت شما کمک میکنند.